اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گنبدکاووس:

مکتب فاطمه(س) الگوی تمام عیار است

خبرگزاری فارس: فرماندار گنبدکاووس گفت: مکتب تربیتی حضرت فاطمه (س) می‌تواند الگوی تمام عیاری برای جامعه اسلامی باشد.

مکتب فاطمه(س) الگوی تمام عیار است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حیدرعلی احمدی ظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور اعضای شورای تأمین شهرستان و کمیته انتخابات در محل قرارگاه سپاه پاسداران برگزار شد، طی سخنانی ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت زهرا(س) اظهار داشت: حضرت زهرا(س) زندگی طولانی نداشت لیکن عمق تاثیرات آن حضرت بر شئونات جامعه اسلامی تاحدی است که مکتب تربیتی آن حضرت می‌تواند الگوی تمام عیاری برای جامعه اسلامی باشد.

این مسئول با تاکید بر اینکه دستگاه‌های فرهنگی کشور سیره حضرت زهرا(س) را باید در قالب برنامه‌های اجرایی تدوین کنند، تصریح کرد: تنها راه سعادت جامعه این است که به مکتب ائمه اطهار متمسک شوند و معارف اهل بیت را الگو قرار دهند.

فرماندار گنبدکاووس افزود: در بیان زندگی ائمه (ع) حضرت فاطمه(س) به شرایط حساس جامعه اسلامی کاملاً توجه کنیم و از معارف بزرگان دین برای وحدت جامعه و حفظ انسجام اسلامی بهره بگیریم.

احمدی خاطرنشان کرد: در زندگی حضرت زهرا (س) وجه ولایتمداری، مدیریت خانه و تقویت بنیان خانواده، حضور در صحنه‌های اجتماعی، ارزش و مقام زن و تاثیر تربیتی آن در شئونات مختلف زندگی برجسته است.

وی با اشاره به اینکه در ایام  فاطمیه مجالس متعددی برای گرامیداشت آن حضرت برگزار می‌شود، متذکر شد: شایسته است که در این مجالس اخلاق، تقوا و همسرداری و سیره آن حضرت به خوبی برای نسل جوان جامعه اسلامی تبیین شود چرا که اگر جوانان و به ویژه زوج‌های جوان در زندگی حضرت زهرا (س) دقیق بشوند و از آن الگو  بگیرند بخش زیادی از ناهنجاری‌های موجود اجتماعی حل می‌شود.

فرماندار گنبدکاووس به موضوع امنیت اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین وظیفه هر حکومتی تامین امنیت شهروندان است که در سایه جمهوری اسلامی شاهد کشوری امن و آرام هستیم.

احمدی در پایان اذعان داشت: دشمن در برنامه‌های خود که با هدف ناامن کردن کشور اسلامی طراحی می‌کند موفق نمی‌شود و این امنیت مرهون تدبیر رهبری و هوشیاری مردم و مسئولان اجرایی کشور است که روز به روز بر دستاوردهای آن افزوده می‌شود.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول