اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام نوروز 91

روزانه 45 هزار نفر با 85 رام ‌قطار به خراسان‌رضوی سفر می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت رجاء خراسان گفت: در ایام نوروز 91 روزانه 45 هزار نفر با 85 رام ‌قطار به خراسان‌رضوی منتقل می‌شوند.

روزانه 45 هزار نفر با 85 رام ‌قطار به خراسان‌رضوی سفر می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از ستاد دائمی تسهیلات سفرهای نوروزی استان خراسان‌رضوی، محمدرضا بلالی اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌‌های صورت گرفته در ارتباط با امکان انتقال مسافران نوروزی به استان خراسان‌رضوی، پیش‌بینی شده است که در ایام نوروز 91 روزانه 45 تا 47 هزار مسافر با 85 تا رام‌قطار به استان منتقل شوند.

مدیر شرکت رجاء خراسان ادامه داد: برای فراهم نمودن شرایط برای سفری ایمن، تمام ایستگاه‌های محورهای خراسان مورد بازرسی قرار گرفت و نواقص موجود در این حوزه برطرف شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌ریزی به منظور فعال بودن انبار توشه برای تحویل بار جمعی مسافران تا آخرین حرکت قطار اشاره کرد.

مدیر شرکت رجاء خراسان انجام بازدیدهای روزانه از قطارهای مسافربری با مشارکت آستان‌ قدس رضوی، ایجاد سفره هفت‌سین در ایستگاه‌های مشهد، نیشابور و نقاب و در نهایت تشکیل جلسات هفتگی با منظور بررسی آخرین وضعیت اقدامات انجام شده و پیگیری مصوبات از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای ایام نوروز است.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول