اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت‌های رجاء:

بیش از 2 میلیون بلیت قطار تا پایان تعطیلات به فروش می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت‌های رجاء گفت: پیش‌بینی می‌شود که تا پایان تعطیلات امسال بیش از 2 میلیون بلیت قطار به فروش برسد.

بیش از 2 میلیون بلیت قطار تا پایان تعطیلات به فروش می‌رسد

ناصر بختیاری در حاشیه بازدید از ستاد تسهیلات دائمی سفرهای نوروزی خراسان‌رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: با توجه به شروع موج دوم سفرهای نوروزی و اقبال عموم مردم به استفاده از قطار پیش‌بینی می‌شود که تا پایان تعطیلات نوروز امسال بیش از 2 میلیون قطعه بلیت فروخته شود.

مدیرعامل شرکت‌های رجاء در پاسخ به سؤالی در ارتباط با افزایش ظرفیت شرکت‌های رجاء در سال جاری افزود: امسال تعدادی واگن خریداری می‌شود که به ظرفیت ناوگان ریلی کشور افزوده می‌شود علاوه بر این در نظر داریم که 33 واگن جدید که بخش قابل توجهی از آن به مشهد اختصاص می‌باید به حوزه ناوگان ریلی کشور افزوده شود.

بختیاری در ادامه تصریح کرد: هم‌چنین سعی می‌کنیم تعداد 20 دستگاه واگن از نوع واگن‌های پلور سبز در 6 ماهه نخست امسال به ناوگان ریلی کشور افزوده شود.

وی در ارتباط با ارتقای خدمات ارائه شده به مسافران ناوگان ریلی در سال جدید خاطرنشان کرد: بی‌شک ارتقای ارائه خدمات به مسافران در حوزه ناوگان ریلی از جمله موارد مهم و در دستور کار است که بر این اساس آموزش مهمانداران و کادر فنی حوزه ناوگان ریلی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که به منظور ارتقای خدمات در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت‌های رجاء در خاتمه کاهش زمان تأخیر از مبدأ و در طول مسیر را از دیگر برنامه‌های حوزه ناوگان حمل و نقل ریلی کشور عنوان کرد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول