اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شیراز در مجلس تأکید کرد

انجام تعهدات دولت نسبت به بودجه قطار شهری شیراز

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان فارس گفت: امیدوارم دولت تعهدات خود را نسبت به پروژه قطار شهری شیراز و پرداخت بودجه در موعد تعیین شده به انجام برساند.

انجام تعهدات دولت نسبت به بودجه قطار شهری شیراز

محمدحسین ذوالانوار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار کرد: پاسخ رئیس جمهور به سؤالات نمایندگان مجلس قانع کننده نبود و مجلس و دولت خسارت دیدند.

وی در ادامه به موضوع قطار شهری شیراز اشاره و تصریح کرد: امیدوارم دولت تعهدات خود را نسبت به پروژه قطار شهری شیراز و پرداخت بودجه در موعد تعیین شده به انجام رساند.

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس اضافه کرد: اگر دولت بودجه قطار شهری شیراز را بپردازد و در سال 91 نیز بودجه مناسبی به این پروژه اختصاص یابد در سال 92 این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه اکنون مترو شیراز در مرحله ساخت ایستگاه‌ها است، گفت: ساخت هر ایستگاه برای قطار شهری شیراز 7 میلیارد تومان هزینه در بر دارد اما در حال حاضر دالان مترو شیراز به طور کامل ساخته شده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: هزینه بسیار اجرای قطار شهری باعث شده است تا عملیات اجرایی این پروژه‌ها به کندی پیش رود و هیچ کس نیز مسؤلیتی پیرامون این گونه پروژه‌ها نمی‌پذیرد.

ذوالانوار با بیان اینکه نباید به پروژه‌های بزرگ بودجه قطره‌ای پرداخت شود تصریح کرد: اختصاص بودجه به صورت قطره‌ای به پروژه‌های بزرگ باعث طولانی شدن زمان اجرای آنها می‌شود و عملیات اجرایی‌شان گران می‌شود و برای دولت نیز هزینه در بر دارد.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول