اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی یزد:

تحقق پیام نوروزی رهبری در اولویت صنایع یزد قرار دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد گفت: تحقق پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب با عنوان "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" در اولویت صنایع استان یزد قرار دارد.

تحقق پیام نوروزی رهبری در اولویت صنایع یزد قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سیدمسعود عظیمی پیش از ظهر امروز در بازدید از یکی از واحدهای تولیدی موفق استان یزد در شهرک صنعتی اظهار داشت: اولویت شرکت شهرک‌های صنعتی در سال جاری، تحقق پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب است.

وی تأکید کرد: عزم خود را برای تحقق این شعار به جا و مناسب جزم کرده‌ایم و با همراهی صنایع، به بهترین نحو از تولید ملی حمایت زمینه‌های جذب سرمایه‌گذاری را فراهم خواهیم کرد.

عظیمی توسعه و آماده‌سازی زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی، حمایت از صنایع کوچک و متوسط، اصلاح بهبود مدیریت، شناسایی و ظرفیت‌سنجی خوشه‌های صنعتی کسب و کار و زنجیره‌های ارزش و آموزش تولیدکنندگان را از مهم‌ترین برنامه‌های کاری این شرکت در سال جاری به منظور تحقق پیام رهبری عنوان کرد.

وی دست‌یابی به این پیام را نیازمند همکاری و هم‌دلی کلیه مسئولان دستگاه‌های اجرایی به ویژه متولیان بخش صنعت دانست و اظهار امیدواری کرد: با تشویق و تکریم سرمایه‌گذاران ایرانی در سال جاری، زمینه پویایی بخش صنعت و ایجاد اشتغال پایدار فراهم شود.

عظیمی با اشاره به فراهم شدن کلیه زیرساخت‌های مورد نیاز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی برای سرمایه‌گذاری خاطرنشان کرد: استان یزد با دارا بودن 29 شهرک و ناحیه صنعتی آماده استقبال از سرمایه‌گذاران داخلی و تولیدکنندگان ملی برای دست‌یابی به فرموده رهبر معظم انقلاب است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول