اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 20 روز گذشته صورت گرفت

ورود 55 هزار مسافر به تکاب

خبرگزاری فارس: فرماندار تکاب گفت: طی 20 روز گذشته بیش از 55 هزار نفر مسافر به تکاب وارد شده‌اند.

ورود 55 هزار مسافر به تکاب

محمد‌علی داعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تکاب اظهار داشت: بخش اعظمی از مسافران مذکور از ناوگان عمومی استفاده کرده‌اند همچنین 18 هزار و 550 نفر نیز در قالب سواری‌های شخصی به این شهرستان برای بازدید از نقاط گردشگری وارد شده‌اند.

وی تصریح کرد: تعداد مسافران اسکان ‌یافته در مراکز اسکان حدود 3 هزار و 113 نفر است به طوری که برای استقبال از مسافران نوروزی سه واحد آموزشگاه در تکاب و یک واحد آموزشگاه نیز در تخت‌سلیمان آماده شده بود تا گردشگران در محیطی آرام و مناسب اسکان یابند.

این مسئول با بیان اینکه اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی تمهیدات کافی برای برقراری امنیت و آرامش در شهرستان اتخاذ کرده بودند خاطر نشان کرد: با وجود تلاش مسئولان در این مدت دو مورد تصادف منجر به فوت روی داده است که در این تصادفات دو نفر جان خود را از دست داده‌اند.

داعی به وقوع دو فقره تصادف منجر به جرح در این استان نیز اشاره کرد و گفت: دو فقره تصادف منجر به جرح با چهار نفر مجروح در این شهرستان به وقوع پیوسته است به طوری که نیروهای امدادی در اسرع وقت نسبت به انتقال مصدومان به بیمارستان مبادرت کرده‌اند.

فرماندار تکاب با بیان اینکه بارش برف سنگین مشکلاتی در محورهای مواصلاتی ایجاد کرده بود بیان داشت: اقدامات ویژه بازگشایی مداوم محورهای مواصلاتی شهرستان با اهتمام راهداران و سایر نیروها انجام شد تا این معضل در سفرهای مردم به این منطقه مانع ایجاد نکند.

این مسئول با بیان اینکه هم‌اکنون حجم سفرها به این شهرستان کاهش یافته اظهار داشت: میزان سفرهای ورودی به شهرستان هم‌زمان با بازگشایی مدارس و اداره‌ها کاهش یافته است و هم‌اکنون اغلب آحاد جامعه به کار و تلاش برای تحقق عنوان حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی پرداخته‌اند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول