اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی کرمان:

پرداختن به ارزش‌ها ادای دین به امام راحل است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: باید دِین خود را به بنیانگذار جمهوری اسلامی ادا کرد و پرداختن به ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب یکی از مقوله‌های ادای دین به امام است.

پرداختن به ارزش‌ها ادای دین به امام راحل است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، مهدی صدفی در ستاد گرامیداشت مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ضمن تقدیر و تشکر از همه اعضای ستاد در همراهی برنامه‌های سال گذشته شورا اظهار داشت: این مجموعه در طول سال 90 با همراهی همه اعضای ستاد یکی از نهادهای موفق در اجرای مراسم و برنامه‌های ملی و مذهبی بود.

وی افزود: این ستاد توانست در راستای تعظیم شعائر ملی و مذهبی کارهای مفید و قابل توجهی ارائه دهد.

صدفی برنامه‌های شورا در سال 90 را حرکت در راستای وفاق ملی دانست و تصریح کرد: این شورا در راستای بیان دستاوردهای انقلاب و محقق ساختن فرهنگ غنی اسلامی در سال 90 برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام داد و توانست برنامه‌های پر محتوایی از لحاظ کمی و کیفی برگزار کند.

وی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی حضرت امام (ره) ابراز داشت: اخلاص امام خمینی (ره) سبب زنده نگهداشتن انقلاب اسلامی ایران شد و ما نیز باید از فرصت 14 خرداد برای تبیین ابعاد مختلف شخصیت والای حضرت امام (ره) استفاده کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان انقلاب حضرت امام (ره) را تداوم قیام سیدالشهداء (ع) دانست و ابراز داشت: باید دِین خود را به بنیانگذار جمهوری اسلامی ادا کرد و پرداختن به ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب یکی از مقوله‌های ادای دین به امام است.

وی بهره‌گیری از نظر صاحب‌نظران و کارشناسان را در برنامه‌های مراسم گرامیداشت ارتحال حضرت امام (ره) مهم دانست و گفت: باید در برگزاری برنامه‌ها از افکار و اندیشه نخبگان و جوانان نیز بهره گرفت.

صدفی افزود: آن چه در ستاد گرامیداشت ارتحال حضرت امام اهمیت دارد توجه به کیفیت برنامه‌ها است و این برنامه‌ها نباید فقط جنبه تبلیغی و شعاری داشته باشند و آن چه مهم است، بحث معرفتی و شناخت و تبیین ویژگی‌های شخصیتی حضرت امام (ره) است.

وی به مدیران توصیه کرد، شیوه مدیریتی حضرت امام خمینی (ره) در اداره کشور را سرلوحه برنامه‌های کاری خود قرار دهند.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول