اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

نفس مسیحایی امام راحل روح انقلاب را زنده کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: نفس مسیحایی حضرت امام راحل عظیم‏الشان (ره) روح انقلاب اسلامی ایران را زنده کرد.

نفس مسیحایی امام راحل روح انقلاب را زنده کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران علی‏رضا قاسمی‏فرزاد در آیین بزرگداشت دهه فجر در شهرستان دماوند که با حضور امام جمعه دماوند، فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دماوند، دیگر مسئولان محلی و جمع کثیری از مردم برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران دارای فرهنگی برگرفته از اسلام ناب محمدی (ص) است.

وی ادامه داد: معمار کبیر انقلاب توانست انسان‏های گمراه و غافل را با نور و روشنایی هدایت و به سرمنزل مقصود رهبری کند.

قاسمی‏فرزاد امام راحل را مظهر شجاعت و شهامت خواند و افزود: امام عزیز و بزرگوار ما مظهر شجاعت، شهامت، رشادت، تقوا، عدالت و پاکی بود.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: کلام نافذ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در روح و جان همه اقشار جامعه تاثیرات شگرف و رو به تعالی داشت.

وی اضافه کرد: امام راحل (ره) در این سرزمین اسلامی بنایی را بنیان نهاد که حرکت‏های برگرفته از آن تا ابدیت بی‏نظیر خواهد بود.

قاسمی‏فرزاد مجد و بزرگی ایران را ثمره برکت وجودی امام دانست و افزود: بزرگی، عزت و مجد ایران اسلامی در جهان امروز نعمتی برگرفته از برکت وجودی امام راحل (ره) است.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: این مرد بزرگ و خدایی با پیام انسان‏ساز خود همه محرومان جهان را از حقوق خود آگاه ساخت.

وی با اشاره به تحولات اخیر جهان خاطر نشان کرد: جهان امروز در نقاطی نظیر خاورمیانه، شمال آفریقا، حوزه اروپا و حتی قلب نظام استکباری جهان یعنی آمریکا شاهد خیزشی مردمی و بیداری اسلامی است.

قاسمی‏فرزاد ادامه داد: اگر امروز مستضعفان کشورهای مصر، تونس، لیبی، بحرین، یمن و سایر نقاط جهان به حرکت درآمده و بساط کفر و نفاق را بر سر ستمگران ویران می‏کنند، ناشی از درس‏های برگرفته از مکتب امام راحل (ره) بود.

فرماندار شهرستان دماوند انتخاب رهبر معظم انقلاب را گزینش شایسته آن مرد بزرگ خواند و افزود: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران پس از هدایت 11 ساله جهان اسلام به دیار حق تعالی شتافتند و به شایستگی حضرت آیت‏الله خامنه‏ای را برای رهبری جهان اسلام برگزیدند.

وی ادامه داد: امروز که ورود به سی‌وسومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‏گیریم، ایران اسلامی در سایه رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت در همه زمینه‏های عملی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و ... در مسیر توسعه قرار داشته و در آینده‏ای نه چندان دور به یکی از قدرت‏های برتر جهان مبدل می‏شود.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول