اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در محورهای کهگیلویه و بویراحمد اتفاق افتاد

کاهش 42.3 درصدی تخلفات رانندگی اعمال قانون شده در نوروز 91

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجموع تخلفات رانندگی اعمال قانون شده در محورهای این استان 17 هزار و 235 مورد بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل 42.3 درصد کاهش داشته است.

کاهش 42.3 درصدی تخلفات رانندگی اعمال قانون شده در نوروز 91

 مسعود مصدقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: یکی از کمیته‌های 14گانه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کمیته حمل و نقل با مسئولیت اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان بود که با ایجاد تعامل و هماهنگی با دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در شبکه راه‌ها سفرهای خوبی برای مسافران نوروزی رقم زده شد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: نزدیک به 200 اکیپ حمل و نقل، راهداری و پلیس، به خدمات‌رسانی در شبکه راه‌های استان پرداخته و در دو محور ارتقای سطح خدمات و ضریب ایمنی عبور و مرور انجام وظیفه می‌کردند.

وی گفت: در طرح نوروزی 91 شاهد کاهش 50 درصدی تلفات رانندگی بودیم که این موضوع مرهون تلاش همه دست‌اندرکاران به ویژه پلیس راه استان است.

مصدقی بیان داشت: با راه‌اندازی 110 اکیپ کنترل نامحسوس، کنترل تخلفات حادثه‌ساز، کنترل سرعت و سبقت غیر مجاز، ارسال پیامک‌های ایمنی برای رانندگان عبوری، ایجاد محدودیت برای رانندگان عبوری و موتورسواران، آشکارسازی نقاط حادثه‌خیز و آرام‌سازی ترافیک نسبت به ارتقاء ضریب ایمنی عبور و مرور محورهای ارتباطی استان اقدام شد.

 وی گفت: مجموع تخلفات رانندگی اعمال قانون شده در نوروز 91 در محورهای این استان 17 هزار و 235 مورد بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 42.3 درصد کاهش داشته است.

این مسئول با بیان این‌که هیچ‌گونه گزارشی مبنی بر عدم رعایت این موضوع در ناوگان عمومی از سوی مسافران نوروزی ارائه نشده است، گفت: امسال در هیچکدام از سرویس‌های اتوبوس و مینی‌بوس ما گزارشی مبنی بر پخش فیلم‌های مبتذل نداشتیم.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: همان‌گونه که در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی قبل از سال جدید وعده داده بودیم، اکیپ‌های نامحسوس ما بر فعالیت ناوگان عمومی این استان نظارت داشتند و کار آنها را به صورت مداوم مورد بازرسی و ارزیابی قرار می‌دادند.

 انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول