اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زیراب مازندران:

حضرت زهرا (س) الگوی شایسته‌ای برای حمایت از ولایت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه زیراب در شهرستان سوادکوه گفت: حضرت زهرا (س) الگوی شایسته‌ای برای حمایت از ولایت است.

حضرت زهرا (س) الگوی شایسته‌ای برای حمایت از ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، ائمه جمعه شهرهای زیراب، پل سفید و شیرگاه با اشاره به نامگذاری سال 91 به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی خواستار تلاش و مجاهدت مردم و مسئولان برای تحقق خواسته رهبری شدند.

* حضرت زهرا(س) الگوی شایسته‌ای برای حمایت از ولایت است

حجت‌الاسلام احمد محمودیان امام جمعه زیراب با اشاره به این مطلب که یکی از مبانی ارزشی اخلاق اسلامی، خوب سخن گفتن است، گفت: باید به هنگام ضرورت سخن گفت و در غیر این صورت بر اساس روایات، سکوت بهتر از سخن گفتن است.

وی افزود: مسئولیت زبان و سخن گفتن مهم‌ترین مسئولیت انسان است که تنها با مجاهدت و مخالفت با وسوسه‌های شیطانی می‌توان شخصیت و دین و سایر ارزش‌های اخلاقی و اجتماعی را حفظ کرد.

امام جمعه زیراب با اشاره به شهادت حضرت زهرا(س)، گفت: حضرت زهرا(س) با عبادت و انفاق و خانه‌داری و حمایت از ولایت به عنوان الگوی شایسته برای زنان جهان بشریت و مسلمان در فرهنگ اسلام و قرآن معرفی شده است.

این مسئول با اشاره به روز فناوری هسته‌ای گفت: استفاده صلح‌آمیز از فناوری هسته‌ای در بخش‌های گوناگون به‌ویژه نیرو و پزشکی از مسائل ضروری برای کشور است.

وی خاطرنشان کرد: عزت کشور در تولید داخلی و حمایت مردم و مسئولان از آن به دست می‌آید.

محمودیان در پایان از توجه به روز جهانی بهداشت، سلامتی اقشار جامعه را مورد تاکید قرار داد.

* مسئولان مقدمات سرمایه‌گذاری در امر تولید را فراهم کنند

حجت‌الاسلام محمد مهدوی امام جمعه شیرگاه نیز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به زشتی غیبت و تهمت، گفت: در رفتار و سخنان خود برای دوری از این دو رذیله اخلاقی بیشتر دقت کنیم.

امام جمعه شیرگاه با تاکید بر این مطلب که یکی از صفات اهل تقوی عمل به فرمایش ولی امر مسلمین است، یادآور شد: مسئولان مقدمات سرمایه‌گذاری در امر تولید را با اولویت سرمایه‌گذاری ایرانی فراهم کنند.

وی تصریح کرد: مردم در مصرف خود در حد امکان از تولیدات ایرانی استفاده کنند.

مهدوی با تاکید بر اینکه پیشرفت‌های پزشکی کشور قابل تقدیر است، بیان داشت: در برخی از بیمارستان‌ها دیانت از سیاست جدا شده و برخی پزشکان تنها به فکر جیب خود هستند و این در حالی است که انقلاب ما فرهنگی بوده است.

امام جمعه شیرگاه با اشاره به سالروز شهادت حضرت زهرا(س) عنوان کرد: سفارش مراجع و بزرگان بر تبدیل ایام فاطمیه به عاشوراست و مهم‌تر از آن عمل به گفتار و سیره آن بزرگوار است.

* در عملی کردن فرمایش رهبری در نامگذاری سال 91 تلاش شود

حجت‌الاسلام احمد قربانی امام جمعه پل سفید نیز در خطبه نماز جمعه این شهر با اشاره به اینکه عمل به دستورات دینی و مذهبی باید در جامعه جاری و ساری شود، گفت: توجه به اخلاق و معنویت باید در جامعه گسترش بیشتری داشته باشد.

امام جمعه پل سفید به ایام شهادت حضرت زهرا(س) اشاره کرد و ابراز داشت: حضرت زهرا(س) بانوی نمونه اسلام و چکیده فضایل انسانی است.

وی با اشاره به نامگذاری سال 91 به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، خاطرنشان کرد: مسئولان و مردم باید با حمایت از تولید داخلی و مصرف کالای ایرانی و توجه به ارتقای کیفیت کالاها در عملی شدن اهداف شعار امسال تلاش کنند.

انتهای پیام/ن10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول