اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور خبر داد

بازدید 3 میلیون نفر از مناطق عملیاتی در سال 90

خبرگزاری فارس: فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور گفت: تا پایان سال 90 بیش از 2 میلیون 930 هزار و 476 نفر از مناطق عملیاتی و یادمانی بازدید کردند.

بازدید 3 میلیون نفر از مناطق عملیاتی در سال 90

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، سردار علی فضلی در همایش میثاق منتخبان مجلس نهم با آرمان‌های امام، شهدا و مقام معظم رهبری در محل یادمان مشهد شهدای شلمچه اظهار کرد: در سال 90 استقبال بسیار خوبی از کاروان‌های راهیان نور صورت گرفت به طوری که نزدیک به 3 میلیون نفر از مناطق عملیاتی و یادمانی هشت سال دفاع مقدس بازدید کردند.

وی افزود: در سال جاری و از ابتدای عید تاکنون در حال جمع‌بندی آمار هستیم که تا پایان اردیبهشت‌ماه آمار دقیق اعلام خواهد شد.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور و جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته شاهد تحول جدی در زمینه اعزام کاروان‌های راهیان نور بودیم به طوری که در این مدت کاروان‌های راهیان نور دریایی نیز راه‌اندازی شد که در این زمینه نیز شاهد استقبال خوبی از سوی اقشار مختلف مردم بودیم.

وی در ادامه از بازدید بیش از 36 هزار استاد دانشگاه و حوزه با خانواده‌های خود خبر داد و گفت: در سال 90 بیش از 175 هزار دانشجو از مناطق عملیاتی و یادمانی هشت سال دفاع مقدس بازدید کردند.

سردار فضلی در ادامه تصریح کرد: در این مدت بیش از 20 هزار روحانی نیز از این مناطق بازدید کردند.

وی با اشاره به برنامه جدی وزارت آموزش و پرورش برای اعزام بیش از یک میلیون دانش آموز به مناطق عملیاتی و یادمانی گفت: تاکنون 740 هزار دانش آموز به خیل عظیم کاروان‌های راهیان نور پیوستند.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور و جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه اظهار کرد: در سال 90 بیش از 400 هزار فرهنگی برادر و 310 هزار فرهنگی خواهر از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بازدید کردند.

فضلی در ادامه با اشاره به اهمیت جدی اعزام کاروان‌های راهیان نور و تأکید مقام معظم رهبری در این‌باره خاطرنشان کرد: حرکت عظیم فرهنگی کاروان‌های راهیان نور در واقع در استمرار مجاهدت‌های این امت یک مجد و عظمت است.

وی در ادامه سخنان خود به مجاهدت‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام در عملیات‌های کربلای 4 و 5 اشاره کرد و به تشریح چگونگی پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات‌ها پرداخت.

انتهای پیام/خ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول