اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی خبر داد

رسیدگی به درخواست متقاضیان مشاغل سخت و زیان‌آور در 10 روز

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی، از کاهش زمان رسیدگی به درخواست‌های متقاضیان مشاغل سخت و زیان‌آور در استان از 30 روز به 10 روز خبر داد.

رسیدگی به درخواست متقاضیان مشاغل سخت و زیان‌آور در 10 روز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی، یونس فاتح در دومین همایش دیوان عدالت اداری و آراء مراجع حل اختلاف که با حضور اعضای مراجع حل اختلاف استان و رئیس شعبه 18 دیوان عدالت اداری در تبریز برگزار شد با اشاره به ضرورت توجه به مقوله آموزش بر توانمندی اعضاء مراجع حل اختلاف استان تاکید کرد.

وی با اشاره به موفقیت‌های کسب شده توسط اداره کل، ارتقاء جایگاه اداره کل را حاکی از توانمندی و اجرای برنامه‌ها در تمام بخش‌ها دانست.

فاتح افزود: رتبه‌هایی که بعد از ادغام توسط این اداره کل کسب شده است نشانگر عزم و اراده جدی خدمتگزاران در این اداره کل بوده که توانسته است در بخش روابط کار از رتبه 17 به رتبه پنج صعود پیدا کند، قرار گرفتن رای برتر صادره مراجع هیئت‌های حل اختلاف اداره کل جزو 10 رای برتر کشور، کاهش 50 درصدی پرونده‌های حل اختلاف و عنوان حراست برتر در بین ادارات کل کشور نمونه‌ای از این موفقیت‌هاست.

وی تصریح کرد: در راستای ادامه خدمت‌رسانی سریع و شفاف در زمینه رسیدگی به تقاضای بازنشستگی در مشاغل سخت و زیان‌آور توانسته‌ایم مدت رسیدگی را از سه ماه به 10 روز کاری برسانیم و رضایت‌مندی متقاضیان را فراهم کنیم.

فاتح به افتخارات اخیر کشور اشاره کرد و افزود: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و شرکت میلیونی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگ زرین دیگری بر افتخارات ایران اسلامی است که شاهد آن بودیم.

وی برگزاری این همایش را گامی بلند برای توانمندسازی اعضاء مراجع حل اختلاف دانست و بر استمرار این همایش‌ها در استان تاکید کرد.

انتهای پیام/س30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول