اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار گلبهار:

دومین جسد سیلاب فریزی چناران کشف شد

خبرگزاری فارس: بخشدار گلبهار گفت: دومین جسد حادثه سیل دوازدهم فروردین رودخانه فریزی با تلاش نیروی مردمی منطقه و گروه‌ها ی امدادی هلال‌احمر در منطقه دو آبی حد فاصل روستای فریزی و آبقد کشف شد.

دومین جسد سیلاب فریزی چناران کشف شد

محمد حسین قاسمی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چناران اظهار داشت: جسد این زن حدود 27 ساله پس از 4 روز جستجو توسط گروه‌های هلال‌احمر امداد و نجات بسیج و نیروهای داوطلب مردمی و بررسی 20 کیلومتر مسیر رودخانه و بند ذخیره آب توسط گروه‌های مردمی کشف و به منظور طی مراحل قانونی به پزشک قانونی منتقل شد.

وی شدت جریان رودخانه، سیلابی بودن و پنهان شدن جنازه در میان گل و لای و شاخه و برگ درختان و مسیر طولانی رودخانه را دلایل تاخیر در کشف جسد عنوان کرد و افزود: جسد متوفی کیلومترها پایین‌تر از محل سیل بردگی با فروکش کردن سیلاب در حالی کشف شد که در میان گل و لای سیلاب و شاخه‌های درختان پنهان بود.

وی با اشاره به سختی کار تجسس افزود: از همان ساعات اولیه 12 فروردین با اعلام حادثه از سوی دهیاری فریزی کار تجسس گروه‌های مختلف از هلال‌احمر، امدادونجات بسیج و نیروهای انتظامی و داوطلب محلی آغاز شد که در این راستا جسد سید هادی انتظام 30 ساله در روز بعد حادثه در منطقه آبقد کشف شد اما تلاش برای یافتن جسد همسر او الهام کرمانی 27ساله تا امروز ادامه یافت.

قاسمی با اشاره به کاهش شدت سیلاب از روستائیان و گردشگران خواست هنگام عبور از عرض رودخانه دقت کنند و از نشستن در مجاورت آن نیز پرهیز کنند.

تلاش برای یافتن جسد پسر بچه مفقودی در رودخانه ادامه داد

بخشدار گلبهار افزود: تلاش‌ها برای یافتن جسد پسر بچه مفقودی در رودخانه کاهو نیز همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: وزش باد گرم روزهای 11و 12 فروردین توام با ریزش باران ذوب شدن برف‌های ارتفاعات بینالود و جاری شدن سیلاب، طغیان رودخانه‌های فصلی چناران را به دنبال داشت که سبب سقوط یک زوج جوان در رودخانه فریزی و یک پسربچه 6ساله در رودخانه کاهو شد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول