اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی نوشهر خبر داد

برپایی اردوی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد نوجوانان در نوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی نوشهر از برپایی اردوی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد نوجوانان در این شهرستان خبر داد.

برپایی اردوی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد نوجوانان در نوشهر

مهدی توکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر بیان کرد: شهرستان نوشهر در ماه‌های فروردین و اردیبهشت سال 91 میزبانی اردوی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد نوجوانان کشور را بر عهده خواهد داشت و شرایط لازم برای برپایی این اردو در نوشهر فراهم است.

وی اظهار داشت: تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران از 15 تا 24 فروردین ماه اردوی خود را در نوشهر و در محل خانه کشتی این شهر برپا می‌کند و تمرینات خود را در فضایی آرام و با نشاط به مدت 10 روز زیر نظر مربیان انجام خواهد داد.

توکلی ادامه داد: همچنین تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران نیز از اول تا 15 اردیبهشت ماه و به مدت دو هفته اردوی آماده‌سازی خود را در نوشهر برپا می‌کند و ملی‌پوشان نوجوان کشتی ایران تمرینات آماده‌سازی خود را برای حضوری قدرتمندانه در رقابت‌های بین‌المللی مرور خواهند کرد.

وی درباره اهمیت برپایی این اردو در نوشهر بیان کرد: حضور تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی در نوشهر سبب افزایش انگیزه در بین کشتی‌گیران جوان و آینده‌دار نوشهری می‌شود و فرصت بسیار خوبی را در اختیار آنها قرار می‌دهد تا با ملی‌پوشان زورآزمایی کرده و توان خود را در سطحی بالاتر بسنجند و با اعتماد به‌نفس بالاتری به آینده خود در کشتی بیاندیشند.

رئیس هیئت کشتی شهرستان نوشهر از حضور دو کشتی‌گیر نوشهری در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی و آزاد کشور خبر داد و تصریح کرد: در رشته فرنگی نبی الهی کرمی و در رشته آزاد نیز مهرشاد محمدی ملی‌پوشان نوشهری در اردوی تیم‌های ملی فرنگی و آزاد کشتی نوجوانان ایران هستند که از بخت‌های بالای کسب مدال‌های بین‌المللی هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه امکانات لازم و محل اسکان مطلوب برای ملی پوشان در نوشهر تدارک دیده شده است و از این بابت هیچ نگرانی وجود ندارد و در طول مدت برپایی اردوی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد نوجوانان ایران در نوشهر، مسئولان کشوری و استانی نیز از نزدیک تمرینات آماده سازی ملی‌پوشان را نظاره‌گر خواهند بود.

به گزارش فارس، تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در سال 91 به ترتیب در رقابت‌های آسیایی قرقیزستان و جهانی آذربایجان شرکت می‌کند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول