اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پایگاه سازه‌های آبی شوشتر خبر داد

بازدید150 هزار نفر از آبشارهای شوشتر

خبرگزاری فارس: مدیر پایگاه سازه‌های آبی شوشتر از بازدید 150 هزار نفر در ایام نوروز از سایت آبشارهای شوشتر خبر داد.

بازدید150 هزار نفر از آبشارهای شوشتر

امین محمود زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: در ایام نوروز بیش از 150 هزار نفر از آبشارهای تاریخی شوشتر بازدید کرده‌اند.

وی افزود: بر اساس آمار فروش بلیت ورودی به این آثار در ایام نوروز بیش از 72 هزار و 430 نفر از سایت آبشارهای شوشتر دیدن کرده‌اند که با احتساب هر بلیت برای سه نفر، در مجموع تعداد بازدیدکنندگان بیش از 150 هزار نفر خواهد بود.

این مقام مسئول با اشاره به آمار بازدید قلعه سلاسل شوشتر خاطر نشان کرد: بیشترین بازدید پس از آبشارهای شوشتر به قلعه سلاسل مربوط است که بر این اساس بیش از 50 هزار نفر از این اثر تاریخی دیدن کرده‌اند.

محمود زاده با تأکید بر اینکه رتبه سوم بازدید در ایام نوروز در شوشتر به خانه تاریخی مرعشی مربوط است، گفت: برای خانه مرعشی شوشتر در ایام نوروز آماری بیش از 45 هزار نفر بازدید کننده ثبت شده است.

وی خاطر نشان کرد: آمارهای بازدید گردشگر در سال گذشته در آبشارهای شوشتر بیش از 134 هزار نفر است که در سال‌جاری این آمار افزایش چشم‌گیری داشته است.

مدیر پایگاه سازه‌های آبی شوشتر تأکید کرد: همه عوامل در شوشتر تلاش کردند تا بازدید کنندگان در ایام نوروز رضایت‌مندی نسبی از خدمات‌دهی در سایت‌های تاریخی داشته باشند.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول