اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت و تجارت خراسان شمالی خبر داد

160 میلیون دلار صادرات خراسان شمالی به 22 کشور دنیا

خبرگزاری فارس: معاون توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی از صادرات بیش از 160 میلیون دلار کالا طی سال گذشته از این استان خبر داد و گفت:‌ این صادرات به 22 کشور دنیا انجام شده است.

160 میلیون دلار صادرات خراسان شمالی به 22 کشور دنیا

مهرداد داودزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: حجم صادرات انجام شده طی سال گذشته از خراسان شمالی به خارج از کشور به حدود دو برابر سال 89 می‌رسد.

وی کالاهای صادر شده از خراسان شمالی به خارج از کشور را در سال گذشته شامل‌ محصولات پتروشیمی، فولادی، پلاستیک، سیمان، مواد غذایی،‌ چسب چوب، روغن الف و ... برشمرد.

داودزاده با بیان اینکه آمار قطعی صادرات از خراسان شمالی به خارج از کشور در حال جمع بندی است، اظهار داشت:‌ حجم صادرات انجام شده در استان در سال گذشته بالاترین میزان طی سال‌های پس از تأسیس خراسان شمالی است.

معاون توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی با تأکید بر اینکه در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی تلاش بیشتری برای افزایش صادرات از این استان به خارج از کشور صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد:‌ تمام امکانات در این زمینه در خراسان شمالی فراهم است.

40 صادر کننده در خراسان شمالی فعالیت دارند.

سال گذشته 82 میلیون دلار کالا از خراسان شمالی به خارج از کشور صادر شد.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول