اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار محمودآباد خبر داد

اختصاص اعتبار 30 میلیارد ریالی برای کنارگذر محمودآباد

خبرگزاری فارس: فرماندار محمودآباد از اختصاص اعتبار 30 میلیارد ریالی برای تسریع زیرسازی و آسفالت کنارگذر شرقی این شهر خبر داد.

اختصاص اعتبار 30 میلیارد ریالی برای کنارگذر محمودآباد

جواد واحدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در محمودآباد از اختصاص و دریافت اعتبار 30 میلیارد ریالی برای سرعت بخشیدن به امر زیرسازی و آسفالت کنارگذر شرقی خبر داد.

فرماندار محمودآباد تصریح کرد: با توجه به اینکه کنارگذرهای غربی و شرقی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی شهرستان است و نیازمند اختصاص اعتبار کافی بوده با برگزاری جلسات استانی و حتی کشوری و رایزنی‌های مناسب اعتبار قابل توجهی را دریافت کردیم.

واحدی افزود: این اعتبار را در اختیار شهرداری و شورای شهر قرار دادیم و شهرداری موظف است که تمام این اعتبار را تا پایان تیرماه برای زیرسازی و آسفالت آن استفاده کند.

فرماندار محمودآباد با اشاره به اینکه ساماندهی مناسب بیمارستان شهدا و اتمام کنارگذرهای غربی و شرقی از مهم‌ترین دغدغه‌های ما است، بیان داشت: با اختصاص اعتبار مورد نظر بسیاری از این دغدغه‌ها رفع شده و آینده روشنی در انتظار شهر محمودآباد است.

عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان محمودآباد با تقدیر از همدلی، همکاری و هم‌افزایی مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهر در سال گذشته متذکر شد: همه مدیران با دلسوزی خود را خادم مردم شهرستان می‌دانند و از هیچ کوششی برای رفع مشکلات آنها دریغ نکردند.

رئیس ستاد دائمی تسهیلات سفر محمودآباد در پایان از حضور مناسب اعضای این ستاد در ایام تعطیلات نوروز به نیکی یاد کرد و اذعان داشت: با همکاری این مسئولان در حد توان توانستیم میزبانی شایسته برای مسافران و گردشگران نوروزی باشیم.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول