اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب شرکت‌های تعاونی

اقشار مختلف جامعه می‌توانند از خدمات اعتباری بانک توسعه تعاون استفاده کنند

خبرگزاری فارس: مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان‌شرقی گفت: اقشار مختلف اجتماعی جامعه که فعالیت اقتصادی خود را در قالب شرکت‌های تعاونی سازماندهی کرده‌اند، می‌توانند از خدمات اعتباری این بانک بهره‌مند شوند.

اقشار مختلف جامعه می‌توانند از خدمات اعتباری بانک توسعه تعاون استفاده کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی‌اکبر بالاگر شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به رسالت اصلی بانک توسعه تعاون مبنی بر حمایت از تعاونگران فعال در بخش‌های گوناگون اقتصادی همه اقشار مختلف اجتماعی جامعه که فعالیت اقتصادی خود را در قالب  شرکت‌های تعاونی سازماندهی کرده‌اند می‌توانند از خدمات اعتباری این بانک بهره‌مند شوند.

وی حمایت از تولید و رسیدن به سهم 25 درصدی تعاون در اقتصاد ملی را از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های اصلی بانک توسعه تعاون اعلام کرد و افزود: این بانک با تسهیلات پرداختی در بخش‌های مختلف اقتصادی نقش بسزایی در پیشرفت و رونق اقتصادی در استان ایفا خواهد کرد.

بالاگر ادامه داد: یکی از اهداف بانک توسعه تعاون گسترش شعبات در نقاط مختلف استان است که در این راستا تعداد شعب این بانک در استان به 20 شعبه رسیده و تعداد باجه‌ها در شهرستان تبریز به چهار رسیده است.

مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون استان آذربایجان‌شرقی به نقش بخش تعاون در ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری پرداخت و اظهار داشت: تعاونی‌ها می‌توانند در هر زمینه‌ای از صنعت و معدن‌، کشاورزی‌، خدمات، مصرف، مسکن‌، اعتبار و حمل و نقل تشکیل شوند.

بالاگر به ارائه گزارش از اقدامات صورت گرفته در سطح استان اعم از فعال کردن کمیته‌‌های تجهیز منابع و وصول مطالبات، برنامه‌ریزی در خصوص توسعه شعب و باجه‌ها در سطح استان، تقویت فعالیت بخش ارزی و راه‌اندازی نظام پیشنهادات پرداخت و خاطرنشان کرد: اهمیت دادن به اصل مشتری‌مداری، تلاش برای افزایش منابع استان، هدایت صحیح مصارف و تسهیلات در راستای ارتقای بخش تعاون از جمله سیاست‌های بانک توسعه تعاون برای ارتقای این بخش در اقتصاد ملی است که شایسته‌سالاری و تقویت بنیه علمی و مالی منابع انسانی بانک نیز مورد تاکید است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول