اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور دامغان خبر داد

دانش‏آموختگی 4 هزار نفر از دانشگاه پیام‌نور دامغان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز دامغان از دانش‏آموختگی 4 هزار نفر از این واحد دانشگاهی خبر داد.

دانش‏آموختگی 4 هزار نفر از دانشگاه پیام‌نور دامغان

علی پریمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در دامغان گفت: دانشگاه پیام‌نور مرکز دامغان از سال 1369 فعالیت رسمی خود را با پذیرش 390 نفر دانشجو در چهار رشته تحصیلی آغاز کرد.

وی افزود: هم‏اکنون این دانشگاه دارای 4 هزار و 800 نفر دانشجو در 43 رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی و 25 دانشجو در مقطع کارشناسی‌ارشد است.

پریمی اضافه کرد: رشته‏های تحصیلی این دانشگاه در مقطع کارشناسی شامل رشته‏های فنی و مهندسی، علوم کشاورزی، علوم پایه، علوم انسانی، مدیریت و علوم اسلامی است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز دامغان تصریح کرد: این دانشگاه در زمینی به مساحت 50 هکتار با حصارکشی کامل به طول 2 هزار و 760 متر مربع فعالیت دارد و اخیراً نیز طراحی و اجرای سر در دانشگاه خاتمه یافته است.

وی هم‌چنین از در دست اجرا بودن طرح تفصیلی جامع این دانشگاه خبر داد.

پریمی بناهای موجود این دانشگاه را ساختمان آموزشی به مساحت 4 هزار مترمربع، مجموعه استادسرا با 240 مترمربع، ساختمان فاز دوم آموزشی به مساحت 2 هزار و 150 مترمربع، سالن چند منظوره با 2 هزار و 470 مترمربع و پارکینگ با مساحت 500 مترمربع بیان کرد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز دامغان افزود: در بخش فرهنگی، بناهای در دست احداث و در شرف بهره‏برداری این دانشگاه شامل مجموعه فرهنگی الغدیر در زمینی به مساحت 540 مترمربع، سالن آمفی‏تئاتر و فاز سوم آموزشی (تحصیلات تکمیلی) در زمینی به مساحت 2 هزار و 100 مترمربع، تکمیل محوطه‏سازی، فضای سبز و جدول‏کشی در مجموعه دانشگاه و رایزنی در جهت اخذ مجوز ساخت زمین فوتبال (چمن مصنوعی) است.

پریمی گفت: با توجه به وجود رشته‏های مهندسی کشاورزی، مهندسی آب و خاک و سایر گرایش‏های مرتبط بیش از 10 هکتار از زمین این دانشگاه تحت عنوان مزرعه تحقیقاتی پسته، زیتون و .... اختصاص یافته و در دست بهره‏برداری بوده و 10 هکتار دیگر نیز در حال آماده‏سازی است.

به گزارش فارس، دانشگاه پیام‌نور از جمله دانشگاه‏های دولتی بوده که زیرمجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است و براساس مصوبات شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در مهرماه 1367 با پنج رشته تحصیلی در 28 مرکز تأسیس شده است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول