اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور کله‌بست مازندران خبر داد

کسب رتبه برتر رشته آموزش دانشگاه پیام نور کله‌بست در مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور واحد کله بست گفت: طی سه سال متوالی، دانشگاه پیام نور کله بست رتبه برتر رشته آموزش دانشگاه جامع پیام نور مازندران را کسب کرده است.

کسب رتبه برتر رشته آموزش دانشگاه پیام نور کله‌بست در مازندران

فرشاد گوران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر اظهار داشت: این واحد دانشگاهی در سال 86 در دو رشته با 114 دانشجو شروع به فعالیت کرده که در حال حاضر با دارا بودن 13 رشته تحصیلی مشغول فعالیت است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر این دانشگاه با یک هزار دانشجو با رشته‌هایی شامل مهندسی آب و خاک، مهندسی محیط زیست، مهندسی مدیریت پروژه، مهندسی مدیریت اجرا، مهندسی کامپیوتر، مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی، تاریخ، علوم اجتماعی، الهیات، گرایش علوم قرآن و حدیث و فقه و حقوق و همچنین حسابداری مشغول فعالیت است.

گوران تصریح کرد: پذیرش دانشجو این دانشگاه به صورت بومی بوده و دارای هفت کادر علمی تمام وقت و 140 هیئت علمی مدعو است.

وی بیان کرد: ساختمان جدید این دانشگاه در زمینی به مساحت 16هزار متر مربع در دست احداث بوده که از طریق هیئت موسس واگذار شده و زیربنایی با 2 هزار متر مربع در سه طبقه از نوع اسکلت فلزی با اعتباری بیش از هشت میلیارد ریال در دست احداث بوده که در حال حاضر دارای 30 درصد پیشرفت فیزیکی است.

رئیس دانشگاه پیام نور واحد کله‌بست مازندران خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور واحد کله بست در امتحانات نیمسال 89-90 به عنوان واحد نمونه معرفی شده است.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول