اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرمان:

کرمان در ایام نوروز مشکل امنیتی نداشت

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در ایام نوروز هیچ‌گونه مشکل امنیتی ویژه‌ای در استان کرمان نداشتیم.

کرمان در ایام نوروز مشکل امنیتی نداشت

سردار حسین چناریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروزی‌ نیروی انتظامی استان کرمان با طرح‌های تعیین شده با تمام توان و به کارگیری امکانات تلاش مضاعفی را برای ایجاد شرایطی مطلوب برای مردم استان کرمان و میهمانان نوروزی در دستور کار خود قرار داد و موفق شدیم شرایط مورد انتظار عمومی و رضایت‌بخشی را فراهم کنیم.

وی بیان داشت: در این ایام هیچ‌گونه مشکل امنیتی ویژه‌ای نداشتیم و در این راستا لازم است از همکاری رسانه‌ها به ویژه صدا و سیمای مرکز استان و همکاری مردم تشکر و قدردانی کنم.

چناریان اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی و انتظامی را از جمله اقدامات فرماندهی انتظامی استان در استقبال از میهمانان نوروزی برشمرد و افزود: با توجه به وضعیت جوی کشور‌، ‌سال جاری شاهد حضور گسترده میهمانان نوروزی و سفر آنان از اقصی نقاط مختلف کشور به کرمان بودیم.

وی ‌تصریح کرد: برابر اعلام ستاد تسهیلات نوروزی، یک میلیون و 512 هزار و 644 میهمان ‌سال جاری در هتل‌ها‌، اقامتگاه‌ها و محل‌های اسکان نوروزی استان کرمان پذیرش شده‌اند و تعداد زیادی از هم‌وطنان نیز از کُریدور استان گذر کرده‌اند.

چناریان خاطرنشان کرد: استقبال از مسافران نوروزی در پی انجام طرح‌ها و رزمایش‌های انجام شده طی سال گذشته در تمام‌ نقاط استان و ارتقای احساس امنیت و در نتیجه فراهم کردن بستر مناسب حوزه گردشگری بود.

وی ابراز داشت: با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و نامگذاری سال 91 به نام "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" و تأکید رهبری بر دعوت از همه مسئولان کشور همه‌ دست‌اندرکاران عرصه اقتصادی و مردم ایران بر قرار دادن سال جاری بر سال رونق تولید داخلی‌ ما نیز تلاش کردیم تا با فراهم کردن بستر مناسب امنیتی‌، شرایط را در حوزه‌های مختلف تولید ملی از جمله سرمایه‌گذاری و ایجاد بسترهای مناسب گردشگری فراهم کنیم.

چناریان افزود: حضور کم‌نظیر مسافران نوروزی در استان کرمان در تعطیلات نوروز 91 نشان‌گر این است که طرح‌های امنیتی‌، انتظامی و ترافیکی پلیس به نتیجه رسیده و این خود بستر تولید ملی است.

وی خاطر‌نشان کرد: انجام طرح‌های ویژه در حوزه ترافیکی‌، قانون جدید راهنمایی و رانندگی و ارتقای فرهنگ ترافیکی، ‌سال جاری و در ایام نوروز‌، تلفات ناشی از حوادث رانندگی در استان 26 درصد و تعداد مجروحان 14 درصد نسبت به سال قبل کاهش داشته که این دستاورد بزرگی برای عموم مردم است.

فرمانده انتظامی استان گفت: در حوزه انتظامی نیز با استقرار ایستگاه‌های ثابت در مبادی ورودی شهرها و حضور در محل‌های اسکان نوروزی، اماکن تاریخی و تفرجگاه‌ها، شرایط امنیتی مطلوبی را برای مسافران و میهمانان نوروزی فراهم کردیم‌ و سعی داریم که با تدابیر ویژه و تلاش بیشتر شرایط لازم را برای ارتقای استان کرمان فراهم کنیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول