اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر ایلام:

مسئولان در ایجاد اشتغال جوانان ایلامی تلاش بیشتری کنند

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر ایلام گفت:مسئولان در ایجاد اشتغال جوانان ایلامی تلاش بیشتری کنند.

مسئولان در ایجاد اشتغال جوانان ایلامی تلاش بیشتری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، عباس فرهادیان ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان ایلام اظهار داشت: مسئولان استان باید برای رفع بیکاری جوانان استان چاره اندیشی کنند.

وی ادامه داد: همه ما در روز قیامت باید پاسخگوی اعمال و رفتارمان باشیم و اگر خدایی ناخواسته جوانان این دیار مرزدار به واسطه عدم توانمندی مدیران استان در ایجاد اشتغال دچار یأس و ناامیدی و یا خدایی ناخواسته بدبینی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی شوند همه ما در این کوتاهی و قصور مقصر بوده و باید پاسخگو باشیم.

این مسئول اضافه کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی نیازمند همراه و یاور است و ما نباید با رفتار غلط مدیریتی خود خدایی ناخواسته از یاوران انقلاب بکاهیم.

عضو شورای اسلامی شهر ایلام گفت: پرداخت یارانه‌های نقدی نیز گرهی از مشکلات مردم باز نکرده و گرانی روز افزون اجناس در ایلام بسیار نگران کننده است.

فرهادیان ادامه داد: رفع این مشکلات و معضلات نیازمند عنایت ویژه مدیران استان بوده که باید بیش از گذشته به مسائل مردم اهتمام ورزند.

وی اذعان داشت: ما شاهد هستیم که حضرتعالی در تریبون نماز جمعه بارها و بارها به مشکلات مردم پرداخته و در رفع آنها تلاش می‌کنید.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول