اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نمین:

پیام امسال رهنمون کننده ایران به سمت تعالی اقتصادی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نمین گفت: پیام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، ایران را به سمت قله‌های رفیع اقتصادی در جهان هدایت می‌کند.

پیام امسال رهنمون کننده ایران به سمت تعالی اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید تقی دریتیم پیش از ظهر امروز در جلسه کار‌گروه اشتغال شهرستان نمین اظهار داشت: شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی برخاسته از علم والای مقام معظم رهبری و نشان از درک متعالی ایشان از وضعیت اقتصادی ایران دارد که برای تحقق منویات معظم‌ له همگی باید تلاش جدی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه هر ایرانی باید خود را در مقابل تحقق این شعار مسئول بداند افزود: طلوع اقتصادی ایران با جامه عمل پوشاندن به این پیام فاخر مقام معظم رهبری محقق خواهد شد و از هم اینک و در آغازین روزهای بهار با کار و تلاش همگی باید مسئولانه وارد عمل شویم.

این مسئول دغدغه مهم رهبر معظم انقلاب را اعتلای اقتصادی ایران و قطع وابستگی از بیگانگان اعلام کرد و گفت: پیگیری این مطالبه مهم معظم له یکی از رسالت‌های اصلی مسئولان کشور محسوب می‌شود که همه باید با دلسوزی وارد کار شوند.

دریتیم تاکید رهبر انقلاب را در قطع وابستگی از بیگانگان یادآور شد و ابراز داشت: کار و تلاش باید مؤلفه اصلی حرکت ما در رسیدن به پیام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باشد.

فرماندار نمین ایرانیان را دارای روحیه جهاد اعلام کرد و افزود پیام نوروزی امسال ادامه پیام سال جهاد اقتصادی است و این جهاد باید تا رسیدن ایران به رفیع‌ترین قله‌های اقتصادی ادامه داشته باشد.

این مسئول با بیان اینکه استعدادهای اقتصادی ایران در حال حاضر ناشناخته و کشف نشده باقی مانده است، تصریح کرد: ذخایر ملی و معدنی ما خود ثروتی عظیم و هنگفت است که با تکیه بر دانش بومی و ملی باید آنها را شناخته و به عنوان ابزار پویایی اقتصاد به کار بریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار نمین در پایان سخنان خود توجه به پویایی اقتصادی در ایران را از مهم‌ترین وظیفه مسئولان اعلام کرد و اظهار داشت: اعتلای اقتصادی ایران باید با تلاش دستگاه‌های مسئول فراگیر شده و به یک مطالبه عمومی تبدیل شود.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول