اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی مهریز:

بیش از 1.5 میلیون نفر از مهریز بازدید کردند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد تسهیلات نوروزی و سرپرست شهرداری مهریز گفت: بیش از یک و نیم میلیون نفر از مسافران و مهمانان نوروزی از روستاها و شهر مهریز بازدید کردند.

بیش از 1.5 میلیون نفر از مهریز بازدید کردند

سیدمصطفی طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مهریز اظهار داشت: یک میلیون و 573 هزار و 425 نفر از مسافران و مهمانان نوروزی از بناهای تاریخی و جاذبه‌های طبیعی، روستاهای ییلاقی، تفرجگاه‌ها، پارک‌های شهری و روستایی مهریز بازدید کردند و یا در اماکن اقامت و اسکان داده شدند.

وی افزود: در این میان از 18 اسفندماه سال گذشته تا پایان روز 13 فروردین سال جاری، بناهای تاریخی و جاذبه‌های طبیعی میزبان 464 هزار و 619 نفر، روستاهای ییلاقی میزبان 462 هزار و 992 نفر، تفرجگاه‌ها میزبان 371 هزار و 775 نفر، پارک‌های شهری و روستایی میزبان 265 هزار و 88 نفر از مسافران و مهمانان نوروزی بوده و 8 هزار و 951 نفر نیز اسکان و اقامت داده شدند.

طباطبایی برخی اقدامات صورت گرفته توسط این ستاد را استفاده از نیروهای انتظامی و پلیس راهور در تفرجگاه غربالبیز و برگزاری نماز جماعت در این مکان، آماده‌باش نیروهای آتش‌نشانی، برقراری ایستگاه‌های راهنمای نوروزی و برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در رستوران شاه‌عباسی عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان مهریز دارای پتانسیل‌های بسیاری است و با توجه به موقعیت جغرافیایی و مناطق گردشگری متنوعی که دارد یکی از قطب‌های گردشگری نه تنها در استان، بلکه در کشور محسوب می‌شود.

طباطبایی ضمن قدردانی از اعضای ستاد تسهیلات نوروزی اضافه کرد: شش کمیته شامل فرهنگی و استقبال، اسکان، انتظامی و امنیتی، حمل و نقل، تنظیم بازار و پشتیبانی و خدمات‌رسانی فعالیت کرده و همه اقدامات لازم برای میزبانی شایسته مسافران در ایام نوروز فراهم شده بود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول