اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نامگذاری امسال

مقام معظم رهبری راهبرد سال 91 را ترسیم فرمودند

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: با نامگذاری امسال مقام معظم رهبری راهبرد سال 91 را ترسیم فرمودند.

مقام معظم رهبری راهبرد سال 91 را ترسیم فرمودند

نصرت‌الله حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: عنایت به موضوع تولید می‌تواند در افزایش قدرت علمی ایران اسلامی موثر باشد.

وی ادامه داد: امروز بیشترین تمرکز دشمن علیه انقلاب اسلامی در بحث اقتصادی و تضعیف زیرساخت‌های اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

این فعال سیاسی اضافه کرد: مقام معظم رهبری سال گذشته و امسال را با رویکرد اقتصادی به دنبال خنثی کردن این تهدید دشمن بودند.

حیدری تصریح کرد: مسئولان کشور نیز باید تلاش کنند زیرساخت‌های اقتصادی کشور به خصوص توجه به بحث تولید را در دستور کار خود قرار دهند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: به نظر می‌رسد مهم‌ترین مباحثی که باید در این سال دنبال شود توجه به استراتژی تولید متناسب با بازار و نیازهای داخلی و منطقه‌ای است.

وی ادامه داد: در کنار این مقوله حمایت مالی از مراکز تولیدی نیز امری ضروری بوده و با عنایت به بحث هدفمندی یارانه‌ها این موضوع امری واجب است.

این فعال سیاسی اذعان داشت: ارتباط مراکز تولید با مراکز علمی و دانشگاهی مهم‌ترین نیاز بخش تولید کشور است که باید مسئولان به این مهم عنایت داشته باشند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول