اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه آبادان خبر داد

کمک 300 میلیون تومانی منطقه آزاد به مددجویان آبادانی

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه آبادان از کمک 300 میلیون تومانی منطقه آزاد اروند به مددجویان آبادانی برای تهیه مسکن خبر داد.

کمک 300 میلیون تومانی منطقه آزاد به مددجویان آبادانی

بهرام ایلخاص‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: منطقه آزاد اروند حرکت خیلی خوبی را در راستای خانه دار کردن محرومان جامعه و خانواده‌های فاقد مسکن صورت داده و مبالغی را به اداره بهزیستی و کمیته امداد دو شهرستان اختصاص داد که از این مبلغ آنچه را سهم شهرستان آبادان بود بین بهزیستی و کمیته امداد این شهرستان تقسیم کردیم.

وی در خصوص میزان این اعتبار تصریح کرد: این مبلغ در مرحله اول در حدود 300 میلیون تومان بود که در جلساتی که گرفته شد این مبلغ افزایش پیدا کرده و ادارات کل این دو نهاد در سطح استان متعهد به افزایش یک برابری این مبلغ شدند.

فرماندار ویژه آبادان خاطرنشان کرد: مبلغی که منطقه آزاد اروند به این کار اختصاص داد با حمایتی که ادارات استانی دو دستگاه کردند تبدیل به دو برابر شد و تعهداتی هم صورت گرفت مبنی بر اینکه این مبلغ به تعداد محدودی از افراد زیر پوشش دو بهزیستی و کمیته امداد سرشکن شده و در قالب مسکن مهر در سه ماه آینده به آنها تعلق بگیرد.

ایلخاص‌زاده افزود: خانوارهای مستحقی را که این منازل به آنها تعلق خواهد گرفت خود نهادهای بهزیستی و کمیته امداد تعیین خواهند کرد.

وی با اشاره به تعداد این واحدهای مسکونی اظهار کرد: تعداد این منازل در حدود 35 تا 40 واحد مسکونی خواهد بود که می توان گفت به حدود 35 تا 40 خانوار تعلق خواهند گرفت.

فرماندار آبادان ادامه داد: این حرکت برای اولین بار در کشور صورت می‌گیرد و تا پیش از این چنین اقدامی از سوی هیچ یک از ارگان‌های خصوصی کشور انجام نگرفته بود.

ایلخاص‌زاده در پایان با بیان اینکه مسکن دار کردن افراد بی بضاعت جامعه خدمتی بزرگ به انسانیت و هم‌نوع دوستی است گفت: این تعداد خانوار از کانال مسکن مهر صاحب منزل و سرپناه خواهند شد درحالیکه اعتبار مورد نیاز برای این کار از طریق منطقه آزاد با پرداخت 50 درصد مبلغ و بهزیستی و کمیته امداد استان خوزستان با پرداخت 50 درصد باقیمانده تأمین خواهد شد.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول