اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آبفای سیستان و بلوچستان:

سامانه 1818 آبفای سیستان و بلوچستان طرح برتر کشور شد

خبرگزاری فارس: سامانه الکترونیکی پرداخت قبوض آبفای سیستان و بلوچستان (1818) در دومین جشنواره فناوری اطلاعات صنعت آب و فاضلاب کشور به عنوان طرح برتر در زمینه دولت الکترونیک در میان سایر شرکت‌های آبفا شناخته شد.

سامانه  1818 آبفای سیستان و بلوچستان طرح برتر کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای سیستان‌ و بلوچستان، شهرام مهرپرور اظهار داشت: در حال‌حاضر بیش از 72 درصد مشترکان در شهر زاهدان از طریق روش‌های غیر حضوری نسبت به پرداخت قبوض اقدام می‌کنند که میانگین این رقم در سایر نقاط کشور تنها  65 ـ 60 درصد است.

وی افزود: استان سیستان و بلوچستان با توجه به امکانات کمتر نسبت به سایر استان، در ارائه خدمات الکترونیکی و سامانه پرداخت قبوض به صورت غیر حضوری شامل سامانه 1818، sms سرور و سایر روش‌های غیر حضوری در سطح کشور هم چنان پیشتاز است.

وی گفت: استفاده از سامانه 1818 برای نخستین بار در سیستان و بلوچستان برای خدمات آب  و فاضلاب راه‌اندازی شد و با توجه به اطلاع رسانی به سایر استان‌های کشور، در هیچ یک از نقاط از این ظرفیت استفاده نشده است.

مهر پرور بیان کرد: با استفاده از این سامانه به عنوان راحت‌ترین روش پرداخت غیر حضوری، مشترکین شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در سراسر استان بدون نیاز به امکانات خاص، از طریق تلفن ثابت و فقط با وارد کردن شماره اشتراک مندرج در آخرین قبض صادره، علاوه بر اطلاع از مبلغ آب بهاء می توانند بدون نیاز به شناسه قبض و پرداخت نسبت به پرداخت بدهی از طریق شبکه شتاب اقدام  و حتی در صورت وجود دستگاه فاکس، امکان دریافت قبض المثنی نیز فراهم شده با این روش بستر سازی لازم برای حذف چاپ قبوض انجام شده است.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول