اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

1300 نفر در سال 90 جذب دستگاه‌های اجرایی قزوین شدند

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین گفت: بیش از یک هزار و 300 نفر در سال 90 جذب دستگاه‌های اجرایی استان قزوین شدند که جذب 700 نفر در بخش بهداشت و درمان در این راستا صورت گرفت.

1300 نفر در سال 90 جذب دستگاه‌های اجرایی قزوین شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین احمد عجم توجه به مسأله نیروی انسانی در سازمان‌ها و ادارات را از اقدامات و دستاوردهای استان قزوین در سال 90 برشمرد و در این زمینه بیان کرد: بیش از یک هزار و 300 نفر در سال 90 جذب دستگاه‌های اجرایی استان قزوین شدند که جذب 700 نفر در بخش بهداشت و درمان و تبدیل وضعیت استخدامی 500 نفر از نیروهای قراردادی به نیروهای پیمانی در این راستا صورت گرفت.

استاندار قزوین در ادامه به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در زمینه آموزش، آموزش عالی، کشاورزی و راه و ترابری پرداخت و از اجرای طرح "مهر ماندگار" در سال جاری خبر داد و افزود: بر اساس تصمیم و برنامه دولت تمامی پروژه‌های بزرگ و مهمی که توسط دولت دهم آغاز شده باید در سال جاری با برنامه‌ریزی به مرحله افتتاح و بهره‌برداری برسد و برگزاری جشن خدمت به مناسبت یکصدمین سفر استانی رئیس جمهور و هیئت همراه از جمله موضوعاتی است که همه دستگاه‌ها باید برای برگزاری مطلوب برنامه‌های پیش‌بینی شده فعالیت کنند.

استاندار قزوین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولید و کار خاطر نشان کرد: در راستای توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باید مدل و سبک تبلیغات کالاها در شهرها عوض شود و به حمایت از کالاها و تولیدات داخلی تخصیص یابد.

وی افزود: مبارزه جدی با قاچاق کالا از دیگر محورهایی است که می‌تواند در راستای حمایت از تولید ملی و سرمایه ایرانی پیگیری شود.

عجم در پایان از ارتقای جایگاه اعتباری استان قزوین خبر داد و خواستار برنامه‌ریزی و حمایت بیشتر دانشگاه‌ها از برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها شد.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول