اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی مازندران خبر داد

یارانه مرحله چهاردهم مازندرانی‌ها آماده شد/ واریز 28 هزار تومان منتظر مصوبه قانون‌گذار

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی مازندران از آماده بودن مبلغ یارانه مرحله چهاردهم به سه میلیون و 80 هزار مازندرانی خبر داد.

یارانه مرحله چهاردهم مازندرانی‌ها آماده شد/ واریز 28 هزار تومان منتظر مصوبه قانون‌گذار

محمود شعبانزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری درباره پرداخت یارانه مرحله چهاردهم در مازندران بیان داشت: پرداخت یارانه از 15 تا 17 فروردین ماه به حساب سرپرستان خانوار صورت می‌گیرد..

این مسئول با اشاره به اینکه در این مرحله به ازای هر نفر 45 هزار و 500 تومان به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود، ابراز داشت: دولت پرداخت 28 هزار تومان یارانه را به ازای هر نفر تصویب کرد و به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

شعبانزاده با تاکید بر اینکه این میزان یارانه هنوز غیرقابل برداشت است، گفت: برداشت از این رقم منوط به صدور مجوز در قانون بودجه 91 کل کشور است.

وی با اعلام اینکه احتمال دارد این مبلغ ( 28 هزار تومان) مربوط به یارانه فروردین باشد، ادامه داد: اگر این مسئله تصویب شد با احتساب 45 هزار و 500 تومان یارانه فروردین، هر نفر 73 هزار و 500 تومان دریافت می‌کند.

رئیس سازمان اقتصادی و دارایی مازندران با اشاره به اینکه اگر مبلغ 28 هزار تومان برای یارانه دو ماه منظور شود با احتساب مبلغ ثابت 45 هزار و 500 تومان، هر نفر 59 هزار و 500 تومان یارانه می‌گیرد، گفت: در هر حال برای مرحله دوم یارانه‌ها منتظر مصوبه قانون‌گذار هستیم.

این مسئول متذکر شد: مبلغ 28 هزار تومانی که به حساب واریز شد مربوط به حامل‌های انرژی است که با نهایی شدن تعرفه آب، برق، گاز چگونگی استفاده از آن مشخص می‌شود.

شعبانزاده درباره پیامک انصراف از یارانه‌ها که برای بعضی از افراد ارسال شده نیز گفت: برای تمامی کسانی که این پیامک ارسال شده باید با مراجعه به سامانه رفاهی اگر می‌خواهند از دریافت یارانه انصراف دهند گزینه تایید و اگر شرایط انصراف را ندارند گزینه عدم تایید را تیک بزنند.

وی ادامه داد: دیده شد که افرادی که خواهان ادامه دریافت یارانه هستند، اما پیامک انصراف از دریافت یارانه برای آنها ارسال شده و در سامانه گزینه تایید را ثبت کردند که باید در این روند گزینه عدم تایید را ثبت کنند تا یارانه برای آنها واریز شود و این روند ادامه یابد.

این مسئول با اعلام اینکه در مازندران 969 هزار خانوار به تعداد 3 میلیون و 80 هزار نفر مشمول دریافت یارانه شدند، اذعان داشت: تا پایان مرحله سیزدهم یک هزار و 970 میلیارد تومان یارانه پرداخت شد.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول