اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی اردبیل:

رونق تولید ملی ظرفیت تحریم را می‌شکند

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های اردبیل گفت: رونق تولید ملی ظرفیت تحریم دشمن را می‌شکند و سبب بی‌آبرو شدن دشمنان در عرصه تهدید اقتصادی می‌شود.

رونق تولید ملی ظرفیت تحریم را می‌شکند

ابراهیم عزیزپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: دشمنان نظام در ماه‌های اخیر با هیاهوی تحریم و تهدید اقتصادی و نظامی ایران قصد خارج شدن از فشارهای جهانی و بین‌المللی شکست‌های اخیر خود را دارند تا شاید بتوانند وجهه خود را حفظ کنند.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در یک تدبیر عالمانه با درک شرایط بین‌المللی و مکر و حیله دشمن در مضاعف کردن فشارهای اقتصادی با باور همیشگی به جوانان این مرز و بوم بر تولید بومی با حمایت از کار و سرمایه ایرانی تاکید کردند تا آثار سوء تحریم‌های دشمن بیش از گذشته شکسته شود.

این مسئول این تحریم‌ها را نوعی عملیات روانی با هدف بهره‌برداری‌های تبلیغاتی توصیف کرد و افزود: اگر به ماهیت این حرکت نگاه کنیم پیش از انتخابات مجلس ابعاد این تحریم‌ها و تهدیدها گسترده بود اما با مشاهده حضور میلیونی ملت ایران در پای صندوق‌های رای صحنه‌گردانان این بازی سیاسی در یک تاکتیک شکست خورده عقب‌نشینی کردند.

عزیزپور این اقدام دشمن را فرصت بالندگی اقتصاد رو به رشد و توسعه علمی واقعی خواند و اضافه کرد: نظام اسلامی ما در سال‌های گذشته نیز راه پرفراز و نشیبی را به برکت تحریم در کوتاه مدت به صورت جهشی طی کرده است.

وی شعار نه شرقی، نه غربی و قطع وابستگی را از اصیل‌ترین خواسته مردم انقلابی اعلام کرد و گفت: خودکفایی ایران اسلامی در تمام عرصه‌ها مصداق بارزی از ایستادگی ملت در برابر فزون‌طلبی دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسئول سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود این بیداری‌ها و حرکت‌های روشن‌ضمیرانه را اسباب الگوی بسیاری از امت‌های آزادی‌خواه خواند و اظهار داشت: ملت‌های آزادی‌خواه با مشاهده استقامت ملت ایران و ایجاد سد در برابر حرکت گستاخانه نظام‌های استکباری، ایران را پایگاه اول مبارزه با امپریالیسم جهانی و صهیونیزم خبیث تلقی کرده و در تبعیت از این مسیر با تمسک به حبل الهی تلاش می‌کنند تا خود نیز از چنگال استبداد خارج شوند.

عزیزپور ادامه داد: در چهارمین سال از چهارمین دهه انقلاب ملت ایران پرچم عزت و افتخار را در تمام عرصه‌ها به حرکت درآورده تا دشمنان نااهل و نامحرم را در رسیدن به کام خود حسرت به دل بگذارد.

انتهای پیام/و۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول