اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز طبیعت رخ داد

واژگونی پیکان 6 مجروح بر جای گذاشت

خبرگزاری فارس: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: در روز 13 فروردین بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پیکان در جاده اتوبان - کاشان به قم ابتدای جاده گرمسار شش نفر مجروح شدند.

واژگونی پیکان 6 مجروح بر جای گذاشت

مهدی فراهانی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به حوادث روز طبیعت در استان اظهار داشت: بر اثر برخورد پراید و گاردریل در اتوبان قم به تهران پنج نفر مجروح شدند که پرسنل اورژانس 115 در محل حادثه حاضر شده و نسبت به امدادرسانی اقدام کردند.

وی ادامه داد: پس از انجام اقدامات اولیه درمانی مجروحین به منظور تکمیل مراحل درمانی توسط یک دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به مرکز درمانی بهشتی منتقل شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم در ادامه به برخورد یک دستگاه پراید با خودروی سمند اشاره کرد و افزود: در ساعت یک و 20 دقیقه 13 فروردین ماه بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با خودروی سمند در اتوبان کاشان به قم، چهار نفر مجروح شدند.

به گفته فراهانی با حضور پرسنل اورژانس 115 در محل حادثه و پس از انجام اقدامات اولیه درمانی سه نفر از مجروحین به منظور تکمیل مراحل درمانی توسط سه دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به مراکز درمانی سطح شهر منتقل شدند و یک نفر نیز در محل حادثه درمان شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به واژگونی یک دستگاه خودروی پیکان اشاره کرد و عنوان داشت: در ساعت 6 و 37 دقیقه بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پیکان در جاده اتوبان کاشان به قم ابتدای جاده گرمسار شش نفر مجروح شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم تصریح کرد: با حضور اورژانس 115 در محل حادثه و پس از انجام اقدامات اولیه درمانی، مجروحین حادثه به منظور تکمیل مراحل درمانی توسط چهار دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به مراکز درمانی نکویی و شهید بهشتی منتقل شدند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول