اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با برگزاری مراسم تحویل سال نو انجام می‌‌‌شود

قرائت زیارت آل‌یاسین در 17 امامزاده خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: همزمان با برگزاری مراسم تحویل سال نو در بقاع متبرکه خراسان‌جنوبی زیارت آل یاسین در آستان مبارک 17 امامزاده قرائت می‌شود.

قرائت زیارت آل‌یاسین در 17 امامزاده خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی با اشاره به برگزاری طرح آرامش بهاری در 30 بقعه متبرکه استان اظهار داشت: طرح آرامش بهاری از 28 اسفند ماه تا 14 فروردین ماه امسال با اهداف تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی کشور، تقویت باورهای دینی و ارتقای سطح معرفتی زائران و مسافران نوروزی، احیا و ترویج سنت‌های اصیل اسلامی، ارائه خدمات مطلوب رفاهی و فرهنگی به زائران بقاع متبرکه و ایجاد نشاط معنوی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های این اماکن مقدسه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد طاهر گرایلی افزود: در لحظه تحویل سال نو در 17 امامزاده استان برنامه‌های قرائت قرآن با حضور قاریان برجسته، سخنرانی، مدیحه‌سرایی، قرائت زیارت آل یاسین، پخش پیام مقام معظم رهبری و برپایی سفره‌های هفت‌سین اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در طول ایام نوروز نمایشگاه آرامش بهاری در غالب 15 تابلو و نمایشگاه سیمای عفاف در آینه حجاب در غالب 21 تابلو برپا می‌شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی با اشاره به ضرورت اطلاع‌رسانی مستمر این طرح گفت: حضور مسئولان و کارشناسان سازمان اوقاف در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، برگزاری مسابقه پیامکی از طریق رادیو، ارسال پیامک انبوه به زائرین و مهمانان بقاع متبرکه از جمله برنامه‌های اطلاع‌رسانی سازمان اوقاف در طرح آرامش بهاری است.

گرایلی تهیه مستندی از برگزاری طرح آرامش بهاری به ویژه از برنامه‌های ویژه لحظه تحویل سال نو در بقاع متبرکه را عامل استحکام برنامه و امکانی برای آسیب‌شناسی طرح در آینده دانست.

وی یادآور شد: برای شناخت ظرفیت‌ها و بررسی کیفیت برنامه‌های به اجرا در آمده، سامانه نظرسنجی از طریق ارسال پیامک برای مردم فراهم شده است.

انتهای پیام/خ۳۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول