اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد تبلیغات امامزاده فضل بهبهان اعلام کرد

برگزاری مراسم تحویل سال نو در امامزاده ‌فضل بهبهان

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد تبلیغات آستانه امامزاده‌ فضل (ع) بهبهان از برگزاری مراسم تحویل سال نو در صحن این امامزاده خبر داد.

برگزاری مراسم تحویل سال نو در امامزاده ‌فضل بهبهان

ایمان پورشهباز امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: طبق روال سال‌های گذشته، در روز عید 91 نیز مراسم سال تحویل در کنار حرم امامزاده فضل (ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم تحویل سال 1391 از ساعت هفت و 30 دقیقه صبح روز یکم فروردین ‌ماه 91 در صحن مطهر امامزاده فضل (ع) برگزار می‌شود.

پورشهباز ادامه داد: مردم بهبهان به اینگونه مراسم به واسطه ارادت خاصی که به ائمه اطهار (ع) دارند، علاقه زیادی داشته و به دلیل احترام خاصی که به این امامزادگان دارند، آغاز سال جدید را در کنار ضریح این بزرگواران را یک تبرک دانسته و آن را به فال نیک برای سال جدید خود می‌دانند.

وی خاطرنشان کرد: مردم نیز همواره در اینگونه مراسمات، حضور خوبی داشته و استقبال آنها از این مراسم باعث می‌شود که هرسال مراسم تحویل سال نو پرشورتر و با برنامه‌های بیشتری اجرا شود.

مسئول ستاد تبلیغات آستان امامزاده فضل (ع) بهبهان در ادامه خاطرنشان کرد: علاوه بر حاضران در مراسم تحویل سال نو، عده زیادی از مردم شهرستان به دلیل عشق و علاقه‌ای که به امامزاده‌های بهبهان دارند، پس از تحویل سال و پیش از دید و بازدیدهای عیدانه، به زیارت این امامزادگان واجب‌التعظیم آمده و سال خود را با توسل به آنان آغاز می‌کنند.

پور شهباز در پایان گفت: امیدواریم با توسل مردم به امامزاده‌های بزرگوار بهبهان، سال خوب و خوشی را داشته و عیدی خوبی از خداوند متعال دریافت کنند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول