اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش خبر داد

نظرسنجی از مهمانان نوروزی در بزرگترین پارک گردشگری استان بوشهر

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش از نظرسنجی از مهمانان نوروزی در بزرگترین پارک گردشگری استان بوشهر خبر داد.

نظرسنجی از مهمانان نوروزی در بزرگترین پارک گردشگری استان بوشهر

سید محمود موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی از اهداف مهمی بوده که از اواخر اسفندماه شهرداری آبپخش پیش رو گرفته و تاکنون از هیچ توانی در این زمینه دریغ نکرده‌ایم.

وی افزود: روزانه توسط مامورین شهرداری در بوستان خضراء این شهر و مکان‌های اسکان مسافران نوروزی در ارتباط با وضعیت شهر و خدمات ستاد تسهیلات سفر از مسافران نوروزی نظرسنجی‌ می‌کنیم و تاکنون توانسته‌ایم رضایت مسافران و گردشگران نوروزی را جلب کنیم.

موسوی خاطر نشان کرد: برگزاری جنگ‌ نوروزی در بوستان خضراء آبپخش با همکاری هنرمندان آبپخشی از اقدامات ارزنده شهرداری آبپخش در نوروز 91 بود که با استقبال بیش از 10 هزار مسافر نوروزی مواجه شد.

این مسئول به برپایی نمایشگاه نوروزی در آبپخش اشاره کرد و بیان داشت: استقبال شهروندان آبپخشی و مسافران نوروزی از نمایشگاه بهاره شهرداری آبپخش بی‌نظیر بوده و روزانه هزاران نفر از این نمایشگاه بازدید می‌کنند.

شهردار آبپخش ادامه داد: از ابتدای فروردین ماه با برپایی این نمایشگاه علاوه بر حضور شهروندان آبپخشی و گردشگران نوروزی استان‌های همجوار شاهد بازدید شهروندان شهرهای همجوار آبپخش از نمایشگاه نوروزی آبپخش بوده‌ایم و امیدواریم تا پایان فعالیت این نمایشگاه این روند ادامه یابد.

موسوی رفاه و آسایش مسافران و میهمانان نوروزی را از مسائل مهم دانست و اذعان داشت: تامین امنیت و آسایش میهمانان نوروزی در دستور کار ستاد تسهیلات قرار داشته و همواره اورژانس‌های جاده‌ای و مراکز بهداشتی به شکل تمام‌وقت به امر خدمات‌رسانی به مهمانان مشغول هستند.

شهردار آبپخش فعالیت شهرداری در زمینه مسائل بهداشتی را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: بهداشت و سلامت مسافران نوروزی از مسائل مهمی بوده که شهرداری در زمینه ستاد تسهیلات سفر به آن توجه خاصی داشته و به محض مشاهده هرگونه نقصان و مشکل در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به رفع آن اقدام شده است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول