اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست میراث فرهنگی کاشان خبر داد

استقرار راهنمای صوتی گردشگران در باغ فین کاشان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان از برپایی ایستگاه راهنمای صوتی گردشگران در باغ فین این شهرستان خبر داد.

استقرار راهنمای صوتی گردشگران در باغ فین کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حسین یزدان‌مهر در باغ فین این شهرستان اظهار کرد: در این ایستگاه گردشگران و میهمانان نوروزی با دریافت تلفن همراه در مجموعه باغ فین با درج کد هر قسمت از این بنای تاریخی می‌توانند اطلاعات جامع و کامل آن را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه این طرح تنها در عالی قاپو اصفهان و باغ فین کاشان اجرا می‌شود تصریح کرد: این طرح به منظور رفاه و آسایش حال گردشگران و معرفی ابنیه تاریخی کاشان اجرا می‌شود.

سرپرست اداره میراث فرهنگی کاشان، همچنین از برپائی نماز جماعت ظهر و عصر در باغ فین خبر داد و گفت: برپایی نماز جماعت با استقبال خوب گردشگران و میهمانان نوروزی مواجه شده است.

یزدان‌مهر در ادامه از بازرسی بیش از 150 مورد از مراکز اقامتی، دفاتر خدماتی و مراکز پذیرایی این شهرستان تا کنون خبر داد و گفت: مجموع بازرسی‌ها در قالب مراکز اقامتی نظیر هتل، هتل سنتی، مهمانپذیر، خوابگاه‌ها، خانه‌های استیجاری، مکان‌های پذیرائی مانند رستوران و سفره‌خانه‌ها، مراکز خدماتی چون دفاتر، شرکت‌های گردشگری، خدمات مسافرتی و مجتمع‌های خدماتی بین‌ راهی و همچنین ابنیه تاریخی می‌باشد.

وی، از 12 مورد تذکر، 4 مورد اخطار، یک مورد کشفیات مواد مخدر و یک مورد تعطیلی در این مدت بازرسی‌ها توسط  این کمیته بازرسی نیز خبر داد.

مسئول کمیته بازرسی و نظارت بر تأسیسات گردشگری و ابنیه تاریخی کاشان با اشاره به ارگان‌های گشت‌های مشترک که به صورت تیمی انجام می‌شود یادآور شد: این گشت‌ها با همکاری معاونت بهداشت و درمان، اداره صنعت و معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و مجامع امور صنفی اجرا می‌شود.

یزدان‌مهر، هدف از اجرای این طرح را بازداشتن متصدیان واحدها از تخلفات، نظارت دقیق‌تر بر فعالیت‌ها و ارائه خدمات بهینه در کاشان عنوان کرد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول