اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از تعطیلات نوروزی

رضایت گردشگران از جاذبه‌های توریستی سعدآباد

خبرگزاری فارس: گردشگران داخلی و خارجی از جاذبه‌های توریستی سعدآباد ابراز رضایت کردند.

رضایت گردشگران از جاذبه‌های توریستی سعدآباد

 به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان در ایام تعطیلات نوروزی گردشگران داخلی و خارجی از جاذبه‌های متنوع تاریخی و طبیعی بخش سعدآباد بازدید کردند و با تاریخ و قدمت این منطقه آشنا شدند.

مناطق گردشگری درودگاه، زیراه و تل‌سرکوب و چشمه‌های طبیعی و آبشارها و همچنین نخلستان‌های وحدتیه و دالکی از جمله مهم‌ترین مناطقی است که مورد توجه گردشگران قرار گرفته است.

مهرداد هامونی گردشگر اهل کرمان در بازدید از آبشار و چشمه زیراه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: این چشمه‌های طبیعی و این آبشارها جلوه‌های زیبایی از طبیعت هستند که چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند.

حمید ایزدپناهی از اراک نیز گفت: آب و هوای استان بوشهر در چند روز گذشته بسیار مطلوب بوده و امکانات رفاهی بسیار خوبی نیز مستقر شده و در مجموع سفر تفریحی بسیار خوبی داشتیم.

وی افزود: البته انتظار داشتیم مسیرهای گردشگری را بازسازی کنند و نقاط حادثه‌خیز را رفع کنند تا بهتر بتوانیم به همه مناطق مسافرت کنیم.

حامد بهبهانی از اصفهان نیز بیان کرد: منطقه تاریخی تموکن در درودگاه بسیار زیبا و ارزشمند است و یادآور افتخار و عزت ایرانیان است.

وی اذعان داشت: مسیر دسترسی به این منطقه تاریخی نامناسب است که انتظار داریم توسط مسئولان بازسازی شود.

ویلیام کریس گردشگر اهل آلمان نیز با ابراز رضایت از مناطق تاریخی دشتستان و استان بوشهر گفت: این برای سومین بار است که به ایران مسافرت می‌کنم و تخت جمشید و کرمان را در سفرهای گذشته بازدید کردم و امسال نیز به همراه خانواده به بوشهر آمده‌ایم.

وی اضافه کرد: در مناطق تاریخی انتظار داریم افرادی به عنوان راهنما مستقر شوند که در ایران کمتر شاهد این مسئله هستیم.

کریس تانتان گردشگر اهل دانمارک نیز اظهار داشت: ایران دارای مناطق تاریخی زیادی است و برای گردشگران اهمیت بسیاری دارد.

وی خاطر نشان کرد: راه‌های دسترسی به اماکن گردشگری در این منطقه مناسب نیست و این امر در کاهش گردشگران تاثیرگذار است.

رئیس میراث فرهنگی دورودگاه نیز بیان کرد: تموکن دارای قدمتی بسیار زیاد است و در سال‌های گذشته تلاش زیادی برای افزایش امکانات رفاهی در این منطقه باستانی انجام داده‌ایم.

احسان محتشمی در ارتباط با وضعیت نامناسب راه دسترسی به این منطقه باستانی نیز گفت: با همکاری میراث فرهنگی استان و شورای دورودگاه برای بهسازی و احداث راه مناسب این منطقه، اقدامات لازم به زودی انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون جمع زیادی از گردشگران داخلی و خارجی از مناطق تاریخی و باستانی دشتستان بازدید کرده‌اند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول