اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط جمعیت هلال احمر استان قم صورت گرفت

امدادرسانی به 341 نفر در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: جمعیت هلال احمر استان قم در طول طرح نوروزی خود تاکنون به 341 نفر امدادرسانی کرده است ضمن اینکه طی همین مدت 5 هزار کیف امدادی را نیز در اختیار گردشگران قرار داده است.

امدادرسانی به 341 نفر در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان قم، راهنمایی و هدایت گردشگران در نقاط مختلف به ویژه شهرهای مسافرپذیر از جمله اقدامات مهمی است که سازمان جمعیت هلال احمر عهده‌دار آن شده است.

جمعیت هلال احمر استان قم نیز در راستای وظایف سازمانی خود 26 اکیپ راهنمایی مسافران نوروزی خود را از 25 اسفندماه سال گذشته تا پایان تعطیلات در نقاط مختلف استان مستقر کرده است.

بیش از 50 نفر در این اکیپ‌ها مشغول فعالیت بوده و از ابتدای طرح تاکنون بیش از 11 هزار و 500 مسافر و گردشگر را راهنمایی کرده و اطلاعات لازم را در اختیار آنها گذاشته‌اند.

طی همین مدت بیش از 85 هزار بروشور و حدود 80 هزار نقشه راهنما نیز توسط این اکیپ‌ها در اختیار گردشگرانی که وارد قم شده‌اند قرار گرفته است.

از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر استان قم در این مدت می‌توان به توزیع حدود 24 هزار مجله فرهنگی در میان مسافران نوروزی اشاره کرد.

جمعیت هلال احمر استان قم در طول طرح نوروزی خود تاکنون به 341 نفر امدادرسانی کرده است ضمن اینکه طی همین مدت 5 هزار کیف امدادی نیز در اختیار گردشگران قرار داده است.

شایان ذکر است تعداد مراجعین به نمازخانه‌های برپا شده توسط جمعیت هلال احمر قم تاکنون حدود 12 هزار نفر بوده و بیش از 11 هزار نفر نیز با مراجعه به پایگاه‌های سلامت این جمعیت اقدام به اخذ خدمات مربوط به تست رایگان قند و فشار خون کرده‌اند.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول