اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی کادر فنی

بازیکن صبای قم به تیم ملی فوتسال دعوت شد

خبرگزاری فارس: بازیکن آینده‌دار تیم فوتسال صبای قم برای همراهی تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات قهرمانی جام ملت‌های فوتسال آسیا به اردو فرا خوانده شد.

بازیکن صبای قم به تیم ملی فوتسال دعوت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از عملکرد موفقیت‌آمیز تیم ملی فوتسال کشورمان در 12 دوره گذشته رقابت‌های فوتسال قهرمانی جام ملت‌های آسیا، این تیم اردوها و تمرینات خود را از هفته آینده آغاز می‌کند تا وارد مرحله جدیدی از برنامه‌های آماده‌سازی خود برای حضور در رقابت‌های آسیایی شود.

برای این منظور تیم فوتسال کشورمان از دوشنبه هفته آینده یعنی چهاردهم فروردین ماه به اردوی آماده‌سازی می‌رود اردویی که با حضور بازیکنان ملی‌پوش دعوت شده از باشگاه‌های مختلف فوتسال کشورمان در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده توسط کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، اردوی تیم ملی فوتسال کشورمان تا اعزام به رقابت‌های بین‌المللی چین و بعد از آن جام ملت‌های آسیا، به صورت متوالی در محل کمپ تیم‌های ملی برگزار خواهد شد و بازیکنان دعوت شده به این اردو در این مکان تمرین می‌کند.

در بین اسامی دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی فوتسال رده سنی بزرگسالان کشورمان، باز هم نام سعید تقی‌زاده ستاره ملی‌پوش تیم فوتسال صبای قم به چشم می‌خورد، بازیکنی که گفته می‌شود آینده بسیار درخشانی دارد، ضمن اینکه در لیگ برتر فصل گذشته فوتسال باشگاه‌های کشور نیز یکی از بازیکنان آینده‌دار تیم بزرگسالان صبا بود.

تقی‌زاده در همراهی تیم ملی فوتسال کشورمان حدود سه ماه پیش در اردویی که به میزبانی تیم ملی کرواسی برگزار شد، در جدال تیم ملی فوتسال کرواسی در دو دیدار متوالی یکی از نفرات اصلی علی صانعی در ترکیب این تیم بود.

در بین نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشورمان علاوه بر سعید تقی‌زاده ملی‌پوش تیم صبای قم، اسامی 24 بازیکن دیگر دعوت شده به اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال نیز از سوی کادر فنی این تیم اعلام شد.

بر این اساس مصطفی نظری، علیرضا صمیمی، مجتبی نصیر نیا، سپهر محمدی، محمد طاهری، علی‌اصغر حسن‌زاده، جواد اصغری‌مقدم، بابک سهرابی، احمد اسماعیل‌پور، مصطفی طیبی، حسین سلطانی، قدرت بهادری، بهروز جعفری، مجید تیکدری نژاد، سجاد بندی‌سعدی، وحید شمسایی، مهدی جاوید، حسین طیبی، مسعود دانشور، محمد کشاورز، مجید لطیفی، حمید احمدی و سید علی کیایی، نفراتی هستند که از روز دوشنبه 14 فروردین ماه با حضور در آکادمی ملی فوتبال تمرینات خود را آغاز می‌کنند.

اردوهای تیم ملی فوتسال کشورمان به منظور حضور پر قدرت در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در امارات برگزار می‌شود مسابقاتی که تیم ملی فوتسال کشورمان با تیم‌های فوتسال استرالیا، قطر و کره جنوبی در گروه سوم قرار گرفته است.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول