اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری فارس تأکید کرد

پیشرو بودن فارس در مستندسازی الکترونیکی هویت و اطلاعات

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری فارس گفت: با توجه به ظرفیت‌های الکترونیکی فارس، در مستندسازی هویت و اطلاعات شناسنامه‌ای افراد، این استان باید پیشرو باشد.

پیشرو بودن فارس در مستندسازی الکترونیکی هویت و اطلاعات

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس، ذبیح‌الله خدائیان در دیدار نوروزی مدیرکل و مسؤلان ثبت احوال استان فارس با وی با اشاره به این که استان فارس به لحاظ زیرساخت‌های الکترونیکی خود ظرفیت پیشتازی در ارائه خدمات نوین دارد اظهار امیدواری کرد در مستندسازی هویت و اطلاعات شناسنامه‌ای افراد، این استان پیشتاز باشد.

وی افزود: افراد بسیاری با طرح دعاوی تقاضای ابطال اسناد سجلی خود را دارند و هر کدام مصلحتی را مطرح می‌کنند که قضات باید در صدور حکم به ابطال اسناد سجلی دقت داشته باشند تا اعتبار اسناد سجلی مخدوش نشود.

خدائیان خاطرنشان کرد: مسؤلان حقوقی ثبت احوال نیز باید با دفاع مناسب در حفاظت از اسناد سجلی تلاش کنند.

رئیس شورای قضایی فارس اضافه کرد: دیدگاه‌های عمومی در طرح دعاوی در مورد اسناد سجلی باید تغییر کند و آنچه مدنظر دستگاه قضایی قرار دارد صدور احکام به حق است.

در ابتدای این نشست مدیرکل ثبت احوال فارس نیز سمت و سوی برنامه‌های سازمان ثبت احوال فارس را در مسیر سیاست‌های دولت الکترونیک خواند.

وی با اشاره به آغاز صدور شناسنامه الکترونیکی در سال گذشته کامل شدن بانک‌های اطلاعاتی و صدور شناسنامه شهدا را از اقدامات مثبت سازمان ثبت احوال فارس در سال گذشته عنوان کرد.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول