اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان قم:

ورزش را بین روستائیان و عشایر قم گسترش می‌دهیم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان قم گفت: در سال جدید با امکانات و پیگیری بیشتر سعی می‌کنیم ورزش را بین روستائیان و عشایر قم گسترش دهیم.

ورزش را بین روستائیان و عشایر قم گسترش می‌دهیم

سیدمهدی غیاثی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: این هیئت با همکاری ادارات ورزش و جوانان بخش‌ها و شهرهای تابعه قم در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، با جدیت پیگیر پیشرفت ورزش روستایی و عشایری در قم خواهد بود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی فعالیت‌های ورزشی سال جدید ورزش روستایی و عشایری در بخش‌ها و شهرهای تابعه استان قم اضافه کرد: با توجه به پیگیری و علاقمندی که در فدراسیون ورزش‌های روستایی و عشایری وجود دارد، سال خوبی را برای پیشرفت ورزش روستایی و عشایری در قم پیش‌بینی می‌کنیم.

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان قم ادامه داد: سال گذشته برای ادارات ورزش و جوانان در شهرهای تابعه نزدیک به 10 شاخص مهم به عنوان اولویت‌های فعالیت در سال جدید در نظر گرفتیم تا بتوانیم به اهداف و برنامه‌هایی که در نهایت به توسعه ورزش در بین روستائیان و عشایر قم ختم می‌شود، دست یابیم و امسال نیز این روند را ادامه می‌دهیم.

وی گفت: اهتمام جدی نسبت به بیمه ورزشی تا تحقق 25 درصد افزایش نسبت به سال گذشته، تهیه و تدوین تقویم ورزشی برای ارائه به اداره کل ورزش و جوانان و تشکیل هیئت‌های ورزشی دارای قابلیت از جمله مهمترین شاخص‌های ارزیابی هستند.

غیاثی اضافه کرد: همچنین برنامه‌ریزی برای برگزاری رقابت‌های انتخابی و قهرمانی بخش‌های تابعه به منظور معرفی نماینده بخش برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی و انتخابی استان و نیز شناخت نماینده روستایی و عشایری قم برای حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور از جمله دیگر برنامه‌های مهم هیئت محسوب می‌شوند.

وی افزود: حمایت از تیم‌های حاضر در لیگ‌های استان، نظارت بر فعالیت‌های ورزشی در اماکن ورزشی موجود در بخش‌ها و شهرهای تابعه، ارائه به موقع گزارش عملکرد ورزشی هر بخش به هیئت روستایی و عشایری و اداره کل تربیت بدنی استان نیز باید مورد توجه رؤسای هیئت‌های ورزشی روستایی و عشایری و همچنین مسئولان تربیت بدنی بخش‌ها و شهرهای تابعه قرار بگیرد.

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان قم خاطر نشان کرد: از ادارات ورزش و جوانان و همچنین هیئت‌های ورزشی روستایی و عشایری آنها خواسته‌ایم توجه جدی به تقویت ورزش از رده‌های سنی پایه داشته باشند و در این مسیر برنامه کاملی برای سرمایه‌گذاری بر روی سنین نونهال، نوجوان و جوان ارائه کنند.

وی یادآور شد: سال گذشته با توفیقاتی که ورزش روستایی و عشایری قم در مسابقات مهم قهرمانی کشور از جمله بازی‌های بومی و محلی بانوان داشت، در مجموع برای هیئت سال خوبی بود ضمن اینکه با بهره‌برداری از زمین‌های روباز در چند روستای قم، سرانه فضای ورزشی نیز افزایش قابل توجهی داشت.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول