اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ورزشکاران قم در سال 91 بر قله‌های افتخار تکیه می‌زنند

جهان بینی: به دنبال جذب حداکثری مردم به محیط پاک ورزش هستیم

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: سال 91 سال حرکت سریع ورزش قم در مسیر پیشرفت است و ورزشکاران قمی با حضور در میادین مهمی همچون المپیک بر قله‌های افتخار تکیه می‌زنند.

جهان بینی: به دنبال جذب حداکثری مردم به محیط پاک ورزش هستیم

عباس جهان بینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، گفت: سال گذشته در پرتو الطاف بیکران خداوند، حمایت وزارت ورزش و جوانان و تلاش و زحمات مسئولان استان، روسای هیئت‌های ورزشی، مربیان و ورزشکاران سالی سرشار از پیروزی، موفقیت و سربلندی بود.

وی تصریح کرد: اوج قله این افتخارات، حضور مداوم تیم‌های استان در رقابت‌های معتبر قهرمانی کشور و میادین برون مرزی و کسب مدال‌های با ارزش، برگزاری مسابقات قهرمانی و لیگ استان، برگزاری کلاس‌های مختلف آموزشی در عرصه مربی‌گری و داوری و همچنین عنایت ویژه به سیستم استعدادیابی بود که طبق برنامه به انجام رسید.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: در سال 91 و سالی که رهبر معظم انقلاب با نگاه دقیق خود آن را سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانی نامیدند، توسعه ورزش در تمام بخش‌ها اعم از همگانی، قهرمانی، عمرانی و همچنین فرهنگی و آموزشی را با جدیت دنبال می‌کنیم.

وی افزود: در بخش همگانی تلاش ما تداوم برگزاری برنامه‌های متنوعی همچون همایش‌های بزرگ پیاده‌روی خانوادگی، همایش دوچرخه سواری، تقویت ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و تجهیز فضاهای مناسب برای جذب حداکثری مردم به محیط سالم و پاک ورزش است.

جهان بینی ادامه داد: در بخش قهرمانی ورزش نیز با جدیت از ورزشکاران استان قم در میادین مختلف داخلی و برون مرزی حمایت می‌کنیم، ضمن اینکه در ادامه تلاش برای توسعه عمران و ‌آبادانی ورزش قم امسال نیز چند طرح ورزشی تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

وی تصریح کرد: علم ورزش لحظه به لحظه در حال به روز شدن است و برای اینکه مربیان و نیروی انسانی مرتبط با ورزش استان قم از دانش روز ورزش کشور و جهان فاصله نگیرند، توجه وی‍ژه‌ای نیز به امر آموزش در بخش‌های مختلف اعم از مربی‌گری، داوری و ارتقای دانش افراد دخیل در ورزش قم خواهیم داشت که امیدوارم همگی به رشد و بالندگی جوانان و مردم قم بینجامد.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول