اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طرح تشدید نظارت نوروز

1763 مورد بازرسی در بهار صورت گرفت

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت بهار گفت: در طرح تشدید نظارت نوروز یک‌هزار و 763 مورد بازرسی در سطح بازار شهرستان بهار صورت گرفته است.

1763 مورد بازرسی در بهار صورت گرفت

علی‌صفدر فلاح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در طرح نظارتی ویژه نوروز که از 11 اسفند سال گذشته آغاز شده و تا 15 فروردین امسال نیز ادامه دارد فعالیت‌ها و اقدامات خوبی در سطح شهرستان انجام شده است.

وی گفت: از آغاز این طرح تا به امروز یک‌هزار و 763 مورد بازرسی در سطح بازار شهرستان صورت گرفته که 102 مورد آن منجر به تشکیل پرونده شده و به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بهار ادامه داد: بیشترین تخلفات صورت گرفته مربوط به گرانفروشی و عدم درج قیمت بوده است.

وی گفت: در این مدت 11 مورد نیز گشت مشترک توسط تعزیرات حکومتی، دامپزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان رزن انجام شده است.

فلاح بیان کرد: بازرسی از اقامتگاه‌ها، اماکن تفریحی، غذاخوری‌ها، حمل و نقل و پایانه‌ها از دیگر فعالیت‌هایی بوده که صورت گرفته به طوریکه در این راستا 94 مورد بازرسی انجام شده است.

وی افزود: تعداد گزارشات مردمی از طریق ستاد خبری 124 نیز 134 مورد بوده که 17 مورد از آنها به عنوان تخلف محرز و تشکیل پرونده شده است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت بهار در ادامه سخنانش با اشاره به تنظیم بازار در سطح شهرستان افزود: توزیع اقلامی شامل برنج، مرغ منجمد، گوشت قرمز و شکر در سطح شهرهای بهار، لالجین و صالح‌آباد نیز از دیگر فعالیت‌هایی بوده که صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: توزیع میوه نیز شامل 80 تن پرتقال و 50 تن سیب به نرخ مصوب دولتی در سطح شهرستان انجام شده که البته همچنان نیز ادامه دارد.

فلاح در پایان سخنانش افزود: این میزان میوه در قالب 20 عامل در سطح شهرستان توزیع شده که 10 عامل در سطح شهر بهار، پنج عامل در لالجین و پنج عامل در شهر صالح‌آباد این مهم را انجام داده‌اند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول