اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پالایشگاه جم خبر داد:

تدوین منشور حمایت از تولید و نیروی کار در پالایشگاه جم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت پالایش گازفجرجم از تدوین منشور حمایت از تولید و نیروی کار در پالایشگاه جم خبر داد.

تدوین منشور حمایت از تولید و نیروی کار در پالایشگاه جم

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه رحیم اسلامی ظهر امروز در نخستین نشست سال 91 با کارکنان پالایشگاه فجر جم گفت: عمل به منویات و فرامین مقام معظم رهبری از مهم‌ترین وظایف مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باید با تمام توان در این راستا گام برداریم.

مدیرعامل پالایشگاه فجر جم خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در پیام نوروزی سال 91 این سال را به "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" مزین کرده‌اند و در راستای تحقق این هدف والا و اساسی تولید بی‌وقفه و حمایت از صنعتگران داخلی و نیروی کار در دستور کار پالایشگاه فجر جم قرار دارد.

اسلامی ابراز داشت: با شروع سال جدید تمام مدیران و کارکنان پالایشگاه فجر جم باید با همت مضاعف و کار مضاعف تلاش خود را برای پیشرفت و توسعه میهن اسلامی به کار گیرند.

وی در همین راستا اضافه کرد: تولید امری مهم و از مهم‌ترین اهداف و رویکرد‌های پالایشگاه فجر جم است و استمرار روند تولید تنها به دنبال تلاش و تعهد مجموعه کارکنان و کارگران میسر می‌شود و در سال جدید این ماموریت مهم ادامه خواهد داشت.

این مسئول گفت: حمایت از تجهیزات و تولیدات داخلی صنعتی شرکت از مسائل مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد و در این راستا تلاش می‌کنیم از تجربه‌های ارزنده کارکنان و کارشناسان این شرکت بهره‌ ببریم.

مدیرعامل پالایشگاه فجر جم عنوان کرد: تهیه، تدوین و تنظیم منشور پالایشگاه فجر جم در سال 91 از اقدامات مهمی است که صورت پذیرفته و در پیشبرد اهداف و رویکردهای پالایشگاه فجر جم تاثیری مهم خواهد داشت.

اسلامی در ارتباط با محتویات این منشور افزود: این منشور با محوریت حمایت از تولید و نیروی کار، سرلوحه برنامه‌های شرکت قرار خواهد داشت و تمامی فعالیت‌های این شرکت با این رویکرد انجام می‌شوند.

وی عملیات تعمیرات اساسی واحد‌های شیرین‌سازی و جانبی را مهم‌ترین برنامه پیش روی شرکت اعلام کرد و گفت: در این مسیر تمام تلاش خود را برای تسریع در روند کار همراه با کیفیت و ایمنی به کار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول