اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان چهارمین روز فروردین‌ در خراسان‌رضوی

تردد بیش از 2 میلیون خودرو ثبت شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان‌رضوی از ثبت تردد ورود و خروج 2 میلیون و 340 هزار و 880 خودرو در استان خبر داد.

تردد بیش از 2 میلیون خودرو ثبت شده است

حمیدرضا شهرکی‌ثانوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار داشت: در طرح نوروزی، توزیع بیش از 100 هزار عنوان نقشه، بروشور، اطلاع‌رسانی، فعالیت بیش از 22 دوربین نظارت تصویری و 49 دستگاه ترددشمار به صورت آن‌لاین از جمله فعالیت‌های طرح نوروزی امسال بود که تاکنون دستگاه‌های ترددشمار ورود و خروج 2 میلیون و 340 هزار و 880 خودرو را به ثبت رسانده‌اند.

وی ادامه داد: با همکاری پلیس‌راه استان بیش از 60 دستگاه دوربین کنترل سرعت و 145 تیم گشت محسوس در جاده‌های استان فعال بودند که این امر نقش مؤثری در ارتقای امنیت ایمنی راه‌های استان دارد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان‌رضوی به افزایش 20 درصدی نرخ بلیت در طرح نوروزی اشاره کرد و بیان داشت: در ایام نوروز به دلیل جبران یک سر خالی بودن ناوگان حمل و نقل عمومی، شاهد افزایش نرخ بلیت هستیم که از 15 فروردین قیمت‌ها به روال اولیه برمی‌گردد.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم تا پایان تعطیلات در سطح استان شاهد جو آرام در حوزه حمل نقل باشیم، ادامه داد: راهداری پیش‌بینی‌های لازم را در ارتباط با شرایط سخت و برفی در نظر گرفته به گونه‌ای که بیش از 250 ناوگان انواع تجهیزات زمستانی را برای بکارگیری در شرایط جوی نامساعد و برفی در آماده‌باش است.

شهرکی ثانوی، به تمهیدات این اداره برای 12 و 13 نوروز اشاره کرد و بیان داشت: برای برگشت زائران تمهیداتی مثل فعال کردن فوق‌العاده لیست انتظار را از هم‌اکنون در نظر گرفته‌ایم که در این راستا، اختصاص سالن شماره دو پایانه مسافربری را برای ایجاد آرامش و امنیت خاطر مسافران پیش‌بینی شده تا مسافران برای برگشت در این روزها با مشکلی مواجه نشوند.

وی از مسافران خواست تا از هم‌اکنون برای پیش‌خرید کردن بلیت‌های بازگشت خود در 12 و 13 فروردین اقدام کنند تا با مشکلات احتمالی مواجه نشوند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان‌رضوی اذعان داشت: پیش‌بینی می‌شود در 12 و 13 فروردین بیشترین ترددها در مسیرهای خروجی از استان و در مسیرهای تهران، اصفهان و شمال کشور صورت پذیرد.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول