اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ‌هاکی استان قم:

توسعه‌ هاکی قم را با جدیت پیگیری می‌کنیم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت‌ هاکی استان قم گفت: تمام تلاش ما در سال جدید این است حرکتی را که با موفقیت در رقابت‌های دو رده سنی نونهالان و نوجوانان کشور آغاز کرده‌ایم با جدیت پیگیری کنیم.

توسعه‌ هاکی قم را با جدیت پیگیری می‌کنیم

محمد دهشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: سال 91 را با دو موفقیت بزرگ و ارزنده در‌ هاکی قم پشت سر گذاشتیم که یکی موفقیت تیم نونهالان قم در کسب مقام سوم و دیگری موفقیت تیم نوجوانان قم در کسب مقام چهارم‌ هاکی قهرمانی کشور بود.

وی ادامه داد:‌ هاکی‌بازان بسیار آینده‌دار و خوبی در رده‌های سنی مختلف داریم و قطعا همین نونهالان و نوجوانان کم نام و نشان با توجه به انگیزه و استعداد قابل توجهی که دارند، در آینده‌ای نزدیک به بهترین‌ هاکی‌بازان کشور تبدیل می‌شود.

رئیس هیئت‌ هاکی استان قم افزود: موفقیت‌های ‌هاکی قم در سال گذشته در حالی به دست آمد که ما با کمترین امکانات تیم‌های خود را به این مسابقات اعزام کردیم اما نتایج به دست آمده کاملا راضی‌کننده بود و ما را نسبت به آینده‌ هاکی و تلاش برای توسعه آن در قم دلگرم‌تر کرد.

وی یادآور شد: ‌کسب نتیجه مطلوب در مسابقات قهرمانی نونهالان و نوجوانان کشور برای مجموعه هیئت اهمیت زیادی داشت و علاوه بر اینکه می‌خواستیم نسل آینده‌ساز‌ هاکی قم در این رقابت‌ها به خوبی محک بخورند، این موفقیت‌ها موجب افزایش روحیه برای تلاش و تکاپوی بیشتر در مسیر رو به رشد ‌هاکی قم می‌شود.

دهشتی تصریح کرد: برنامه‌‌های متنوعی برای پیشرفت‌ هاکی قم در تمام سطوح سنی در نظر گرفته‌‌ایم که خوشبختانه نخستین حرکت جدی ما در رده سنی نونهالان با کسب عنوان قهرمانی منطقه دو‌ هاکی کشور همراه شد و در رده سنی نوجوانان نیز نایب قهرمان کشور شدیم.

وی تصریح کرد: از کادر فنی و تمام بازیکنان و همچنین عوامل هیئت‌ هاکی تیم بسیار تشکر می‌کنم که انگیزه ویژه‌ای در بین آینده‌سازان ‌هاکی قم به وجود آورده‌اند، هیئت نیز به سهم خود تلاش می‌کند به خوبی از آنها حمایت کند تا در رقابت‌های مهم ‌هاکی کشور در سال جاری نیز به توفیقات بیشتر دست یابیم.

رئیس هیئت‌ هاکی استان قم همچنین در خصوص رقابت‌های لیگ دسته اول‌ هاکی باشگاه‌های کشور در سال جدید که قرار است برای معرفی تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر برگزار شود گفت: امیدوارم حرکت رو به جلوی ما ادامه یابد و این پیشرفت با حضور در لیگ دسته اول‌ هاکی کشور تداوم یابد.

وی خاطر نشان کرد: حرکت در مسیر توسعه و جا انداختن ‌هاکی در قم را با سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه آغاز کرده‌ایم، ضمن اینکه با برگزاری یکی دو دوره مربی‌گری، مربیان خوب و مستعدی را نیز شناسایی کرده‌ایم که این مهم می‌تواند در سال جاری ‌هاکی قم را به جایگاه‌های بهتر برساند.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول