اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه جبهه متحد اصولگرایان استان بوشهر

مردم استعمارستیز بوشهر پایبندی خود به ولایت را نشان دادند

خبرگزاری فارس: جبهه متحد اصولگرایان استان بوشهر اعلام کرد: مردم استعمارستیز استان بوشهر بار دیگر پیشینه تابناک مقاومت در برابر توطئه‌های بیگانگان و پایبندی خود به اسلام و ولایت را در اذهان همگان زنده کردند.

مردم استعمارستیز بوشهر پایبندی خود به ولایت را نشان دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از دفتر جبهه متحد اصولگرایان بوشهر، در بیانیه جبهه متحد اصولگرایان استان بوشهر به مناسبت حضور مردم در انتخابات 12 اسفندماه آمده است: پاسخ به ندای رهبری و شرکت پرشور و حماسی آحاد مردم شریف و ولایت‌مدار استان بوشهر در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تداعی‌کننده حضور خیل عظیم این مردم متدین و غیور در دفاع از ارزش‌های انقلاب طی دوران دفاع مقدس بود به نحوی که با حضور گسترده خود در انتخابات 12 اسفند با خلق حماسه‌ای دیگر در خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی قرار گرفتند.

در ادامه این بیانیه آمده است: ایادی مزدور و زبون استکبار جهانی با وجود تلاش‌های مذبوحانه خود در کم‌رنگ کردن حضور مردم در انتخابات، بار دیگر مزه تلخ شکست را از این مردم غیور، وفادار و ولایتمدار چشیدند .

در این بیانیه آمده است: مردم استعمارستیز استان بوشهر بار دیگر پیشینه تابناک مقاومت در برابر توطئه‌های بیگانگان و پایبندی خود به اسلام و ولایت را در اذهان همگان زنده کردند.

در بیانیه جبهه متحد اصولگرایان استان بوشهر آمده است: آفرین بر شما مردم بصیر و بیداردل استان بوشهر! حماسه 12 اسفند شما برگ زرین دیگری بر افتخارات این مرزوبوم افزود.

در ادامه این بیانیه آمده است: جبهه متحد اصولگرایان استان بوشهر ضمن ارج نهادن به حماسه پرشور مردم شریف استان به ویژه روحانیت معظم و خانواده معزز شهیدان، جانبازان، آزادگان و ایثارگران و اعتماد آنان به جبهه متحد اصولگرایان، از تمامی کاندیداهایی که با حضور خود موجبات شرکت وسیع مردم در انتخابات را فراهم کرده‌اند و همچنین از تمامی دست‌اندرکاران امور اجرائی، نظارتی و امنیتی این انتخابات غرورآفرین قدردانی می‌کند.

این بیانیه می‌افزاید: اکنون که به حول و قوه الهی حضور حماسی و پرشور مردم در پای صندق‌های رأی با انتخاب نمایندگان اصلح می‌رود تا مجلس نهم را شکل دهند، دوره رقابت‌های انتخاباتی به پایان رسیده و نمایندگان برگزیده به عنوان وکلای تمام اقشار مختلف مردم استان بوشهر دوره تلاش و کوشش جهادگونه خود را تحت رهبری‌های مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در راستای ارتقاء عزت اسلام و نظام اسلامی و پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر استان آغاز می‌کنند.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول