اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشگاه سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای

ندای بر حق بودن اسلام روز به روز رساتر می‌شود

خبرگزاری فارس: دانشگاه سیستان و بلوچستان در پی محکومیت هتک حرمت قرآن کریم با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: امروز ندای بر حق بودن اسلام روز به روز رساتر خواهد شد.

ندای بر حق بودن اسلام روز به روز رساتر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، در این بیانیه آمده است: مؤمنان آزاده و فرهیخته جهان اسلام هر روز مورد هجوم و توهین جدید اهریمنان پلید و دیو سیرت قرار می‌گیرند و عطر شهادت و ندای مظلومیت آنان از کوچه باغ‌های اندوه می‌ورزد.

در ادامه آمده است: این بار نیز توطئه‌های شوم که منبعث از ماهیت رذیلانه و استیصال آنان در برابر پایمردی مسلمانان در اقصی نقاط دنیا است چیره شده و مقدس‌ترین کتاب مسلمانان جهان مورد حمله و اهانت قرار گرفت.

این بیانیه می‌افزاید: ماهیت واقعی آنان را از پس نیرنگ‌های پنهان و آشکار سران غرب و صهیونیست برای وجدان‌های بیدار بشری برملا ساخت و مؤمنان آزاده جهان را موظف کرد تا به هر نحوه ممکن از مقدسات دین و مذهب خود پاسداری و صیانت کنند.

آنچه در این رهگذر برای عاملان و مجریان این توطئه شوم برجای خواهد ماند لکه ننگ و سیاهی است که به هیچ روی از پیشانی آنان و صفحات تاریخ زدوده نخواهد شد و پر واضح است که ندای مظلومیت و برحق بودن اسلام و مسلمین رساتر خواهد شد.

دانشگاهیان دانشگاه سیستان و بلوچستان ضمن عرض تسلیت این عزای نینوایی به اندیشه آگاه و اصحاب معرفت و دانش با پیروی از فرامین حکیمانه و دین‌مدارانه رهبر جهان اسلام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ضمن محکوم کردن این توطئه شوم بر خود واجب می‌دانند مراتب تنفر و انزجار خود را از این نگاه کینه‌توزانه به جهان اسلام ابراز داشته و آمادگی همه جانبه خود را در دفاع از آرمان‌های مقدس اسلام اعلام کرده و به تبعیت از مقام معظم رهبری از تمامی اندیشمندان، روشنفکران، مجاهدان،‌ اصحاب معرفت و مجامع بین‌المللی و سازمان‌های مدعی حقوق بشر و ادیان و مذاهب اسلامی انتظار داشته تا این توهین بی‌شرمانه را قاطعانه محکوم و تدابیر لازم را به منظور عدم تکرار اتخاذ کنند.

انتهای پیام/صا30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول