اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور بیانیه‌ای عنوان شد

تقدیر استاندار البرز از استقبال گرم مردم از رئیس جمهور

خبرگزاری فارس: استاندار البرز با صدور بیانیه‌ای از حماسه پرشور مردم استان در استقبال از رئیس جمهوری اسلامی ایران و هیئت دولت قدردانی کرد.

تقدیر استاندار البرز از استقبال گرم مردم از رئیس جمهور

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، در بیانیه‌ای که امروز نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس در استان البرز نیز ارسال شد، عیسی فرهادی حضور حماسی مردم این استان در استقبال از چهارمین سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت ستودنی دانست.

در ادامه این بیانیه آمده است: اینک در آستانه بهار، بهاری دیگر برای البرز و البرزنشینان رقم خورد و حماسه جاودانه دیگری خلق شد و در تداوم شورآفرینی‌های این دیار در 22 بهمن و 12 اسفند این بار نیز در 21 اسفند برگ زرین دیگری در تاریخ استان البرز سرافراز ثبت شد.

عالی‌ترین مقام اجرایی در استان در بخش دیگری از بیانیه نوشته است: بار دیگر مردم این سرزمین در استقبال از فرزند ملت و رئیس جمهور محبوب و عزیز و دولت خدمتگزار سنگ تمام گذاشتند و پیوند عمیق خود را با نظام ولایی به نمایش گذاشتند که جای بسی مباهات، امتنان و سپاسگزاری دارد.

استاندار البرز در پایان این بیانیه نوشته است: به مردم عزیز استان اطمینان می‌دهم دستاورد این سفر که تعمیق یک‌دلی با مصوبات ارزشمندی برای توسعه استان است به جد در دستور کار و پیگیری مجموعه کار استان قرار خواهد گرفت و فصل جدید و نو برای توسعه استان سرافراز البرز به یاری خداوند متعال و همت والای مردم این مرز و بوم رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول