اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گرمی و کوثر اتفاق افتاد

توزیع 8 هزار بروشور راهنمای مسافران

خبرگزاری فارس: با استقرار نیروهای جوان هلال احمر در ورودی شهرها تاکنون 8 هزار بروشور راهنمای مسافران در بین مسافران ورودی به گرمی و کوثر توزیع شده است.

توزیع 8 هزار بروشور راهنمای مسافران

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کوثر صبح امروز در جریان بازدید از چادر‌های راهنمای گردشگران و مسافران نوروزی در کیوی اظهار داشت: در این شهرستان تاکنون بیش از 3 هزار بروشور، کیف امدادی و نقشه راهنمای گردشگران توزیع شده است.

فردین محمدی تصریح کرد: در کنار این بروشور‌ها کتابچه‌های راهنمای تغذیه سالم، رعایت موارد بهداشتی در هنگام سفر و نکاتی در مورد کمک‌های اولیه بین مسافران و گردشگران توزیع شده است.

وی یادآور شد: در شهرستان کوثر ایستگاه های اطلاع‌رسانی از ساعت 8 تا 19 برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی دایر است و تا‌کنون بیش از 3 هزار مسافر از این ایستگاه‌ها خدمات دریافت کرده‌اند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کوثر ارائه کمک‌های امدادی، توزیع کیف‌های امدادی شامل وسایل مختصری از کمک‌های اولیه و توزیع چای و نبات بین مسافران را از دیگر خدمات ارائه شده به مسافران نوروزی ذکر کرد.

محمدی بیان کرد: دو پست اطلاع‌رسانی و یک پایگاه امدادی برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی در شهرستان کوثر دایر شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: طرح ملی راهنمایی مسافرین نوروزی که از 24 اسفند ماه سال گذشته آغاز شده تا 15 فروردین ادامه می‌یابد.

* صدها بسته فرهنگی بین گردشگران نوروزی در گرمی مغان توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گرمی نیز از توزیع صدها بسته فرهنگی و امدادی، نقشه‌های راهنمای کشور و استان و نشریه داخلی هلال احمر به گردشگران وارد شده به این شهرستان خبر داد.

عبدالحسین نجفی اظهار داشت: امداد‌گران جمعیت هلال احمر گرمی از 25 اسفند ماه در قالب گروه‌های استقبال از گردشگران نوروزی در مبادی ورودی شهر گرمی مشغول انجام وظیفه هستند.

وی گفت: علاوه بر این آب جوش و آب معدنی رایگان بین گردشگران توزیع می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گرمی در پایان اظهار داشت: این طرح برای اولین بار و به صورت ابتکاری توسط امدادگران جمعیت هلال احمر گرمی با هدف جلب رضایت و رفاه هرچه بیشتر گردشگران اجرا می‌شود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول