اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازی عقب افتاده هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال

شهرداری تبریز از قعر جدول دل می‌کند

خبرگزاری فارس: در بازی عقب افتاده هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال کشور، تیم شهرداری تبریز میزبان صبای قم است.

شهرداری تبریز از قعر جدول دل می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، این بازی قرار بود روز 27 اسفند سال گذشته برگزار شود که به دلیل  بارش سنگین برف در تبریز لغو و روز پنجشنبه 10 فروردین تاریخ جدید برگزاری این بازی اعلام شد.

این بازی ساعت 16.30 در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود.

* وضعیت نه چندان مطلوب شهرداری تبریز

تیم شهرداری تبریز در دور برگشت امتیازات فراوانی را از دست داده و در مرز سقوط قرار گرفته است. شهرداری تبریز در 10 بازی دور برگشت لیگ برتر تنها موفق به کسب هفت امتیاز شده که آمار بسیار پایینی است. تنها پیروزی دور برگشت این تیم در  کرج مقابل سایپا رقم خورده و سه تساوی خانگی مقابل  فولاد خوزستان، پرسپولیس تهران و مس سرچشمه و یک تساوی خارج از خانه در مصاف با شاهین بوشهر تمام اندوخته‌های دور برگشت شهرداری تبریز را شامل می‌شود.

پنج شکست نیز در کارنامه علی اصغر مدیر روستا ثبت شده که مقابل تیم‌های مس کرمان، تراکتورسازی تبریز، ملوان بندرانزلی، سپاهان اصفهان و راه آهن شهر ری رقم خورده است.

با این حساب  شهرداری تبریز در شش هفته مانده به اتمام لیگ برتر باید قدر امتیازات، خصوصاً در  بازی‌های خانگی را دانسته تا بتواند از منطقه خطر فاصله گیرد.

* سابقه بازی‌های دو تیم در لیگ برتر

سابقه بازی شهرداری تبریز با صبای قم در لیگ برتر تنها به سه بازی محدود می‌شود که دو پیروزی برای صبای قم رقم خورده و یک بازی به تساوی منجر شده است.

فصل گذشته بازی رفت دو تیم در قم به تساوی پر گل چهار بر چهار ختم شد، اما دیدار برگشت در تبریز با یک گل به سود  صبا به اتمام رسید.

این فصل  نیز دیدار رفت در قم با نتیجه سه بر یک به سود تیم میزبان به اتمام رسید. اگر شهرداری تبریز در بازی روز پنج‌شنبه به پیروزی دست یابد نخستین برد خود را مقابل صبا جشن خواهد گرفت.

در حال حاضر تیم صبای قم  با 42 امتیاز در رده پنجم قرار دارد و شهرداری  تبریز با 27 امتیاز تیم هفدهم جدول است.

شهرداری تبریز در صورت پیروزی بر صبای قم از تیم‌های راه‌آهن شهر ری و شاهین بوشهر پیشی گرفته و در پله پانزدهم جای خواهد گرفت.

انتهای پیام/ن۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول